اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اعلام فراخوان طرح ملی نهضت پیشرفت بانوان در مازندران

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از اعلام فراخوان طرح ملی نهضت پیشرفت بانوان در استان خبر داد.

اعلام فراخوان طرح ملی نهضت پیشرفت بانوان در مازندران

حجت‌الاسلام ناصر شکریان امیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، با اشاره به فراخوان طرح ملی نهضت پیشرفت بانوان از سوی سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: طرح نهضت ملی پیشرفت بانوان در مازندران با همکاری دستگاه های اجرایی و فرهنگی برگزار می شود.


وی اشاره به فراخوان طرح ملی نهضت پیشرفت بانوان از سوی سازمان تبلیغات اسلامی  و با توجه  به اثرگذاری نقش بانوان در حوزه تعلیم و تربیت ، اظهار داشت: امروز نقش زنان در حوزه تعلیم و تربیت به ویژه در تحکیم بنیان های خانواده بر هیچ کسی پوشیده نیست و قطعا این تاثیرگذاری در خانواده در جامعه هم اثرات بسیار قابل توجهی خواهد داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به برنامه ریزی سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه بانوان و توانمندسازی این قشر اثرگذار ، افزود: سازمان تبلیغات اسلامی در نظر دارد با توجه به ظرفیت های بسیار فراوان حوزه بانوان ،طرح نهضت ملی پیشرفت بانوان در مازندران را با همکاری دستگاه های اجرایی و فرهنگی برگزار کند.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در ادامه سخنان خود به بخشی از جزئیات این طرح اشاره و تصریح کرد: این طرح در راستای تقویت و ایجاد ظرفیت های عظیم فرهنگی در حوزه بانوان برنامه ریزی شده است و سازمان تبلیغات اسلامی در نظر دارد بخش های متعدد فعالیت های خود را از طریق ظرفیت های مردمی و عمومی و با حمایت از قشر بانوان برنامه ریزی کند.

شکریان امیری در بخش دیگری از سخنان خود به محورهایی از این مشارکت بانوان در این طرح ملی اشاره و تاکید کرد: بیشترین محورهای مشارکت در حوزه بانوان در این طرح آموزشی و پژوهشی ، آموزشی و تربیتی ، اجتماعی مردمی ، فعالیت های تبلیغی ترویجی و تولید محصولات و خدمات فرهنگی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه سخنان خود به نقش موثر بانوان در حوزه فرهنگ اشاره و خاطر نشان کرد: امروز تهاجم فرهنگی و آسیب های اجتماعی در جامعه اسلامی به عنوان یک دغدغه جدی در حوزه فرهنگ مطرح است و نقش بانوان در این حوزه و رفع و کاهش آن هم بسیار نقش اثرگذاری است که باید برای توانمند سازی و پیشرفت بانوان در این شرایط حساس برنامه ریزی داشت.

وی به فراخوان همکاری با سازمان تبلیغات اسلامی در طرح ملی نهضت پیشرفت بانوان اشاره و بیان داشت : علاقه مندان در این حوزه جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت پیشرفت یاران به آدرس pishraftyaran.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/860128/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول