اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

احداث ۸ خانه عالم در ملایر

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایراز ساخت خانه‌های عالم در روستاهای ملایر با کمک خیرین و بنیاد برکت خبر داد و گفت: در حال حاضر هشت خانه عالم در حال احداث است.

احداث ۸ خانه عالم در ملایر

حجت‌الاسلام روح‌الله نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اینکه وجود روحانیون در روستاها کمک بزرگی به تبیین و ترویج مسائل دینی، فرهنگی و اجتماعی در روستاها می‌کند اظهار کرد: در حال حاضر ۳۰ خانه عالم در روستاهای ملایر ساخته شده است.

وی از ساخت هشت خانه عالم دیگر در سطح شهرستان خبر داد و افزود: این خانه‌ها با کمک‌های مردمی و خیرین و بنیاد برکت و اداره تبلیغات اسلامی تامین اعتبار می‌شود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر با اشاره به اینکه در کمیته برنامه‌ریزی امسال با مساعدت فرماندار ۲۴۰ میلیون تومان برای تعمیر و تجهیز خانه‌های عالم روستاها دیده شده است تصریح کرد: امیدواریم در این زمینه تخصیص اعتبار لازم برای این امر صورت گیرد.

وی از ساخت خانه عالم در روستای توتل به همت مردم و خیرین خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این طرح در زمینی به مساحت ۲۰۰ متر و با برآورد ۲۰۰ میلیون تومان از هفته قبل شروع شده و جمعی از خیران هم میزانی از مصالح را تامین کرده‌اند.

نجفی اضافه کرد: کنار این پروژه مجتمع فرهنگی و تبلیغی دیگری نیز طراحی شده که امیدواریم با حمایت مسئولین و خیرینی که دغدغه فرهنگی دارند به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه کار احداث خانه عالم روستای «بابلقانی» نیز از شهریورماه شروع شده  و قرار است طی یک سال ساخته شود تصریح کرد: در روستاهای می‌آباد، میشن، سلطان‌آباد، کساوند، کسب، اوج اتپه، دهلق و سلطان آباد نیز خانه‌های عالم  در حال احداث است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر با بیان اینکه زمین خانه‌های عالم بیشتر از سوی خیرین و مردم اهدا می‌شود اظهار کرد: در این زمینه نیازمند کمک خیران و مردم هستیم تا بتوانیم در تمام روستاها نسبت به احداث خانه‌های عالم اقدام و روحانیون را در روستاها مستقر کنیم.

انتهای پیام/89013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول