اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

تغییر نام خیابان‌ها گرهی از مشکلات مردم باز نمی‌کند/ اعضای شورای شهر از قدرت سوءاستفاده نکنند

جمعی از طلاب بسیجی و اساتید حوزه علمیه استان مرکزی با صدور بیانیه‌ای با انتقاد از شورای شهر اراک در تغییر نام خیابان «اسدآبادی» به نام «شجریان » اعلام کردند: این تغییر نام‌ها کوچک‌ترین گرهی از کار مردم رنجدیده باز نمی‌کند و حاکی از سوء استفاده از قدرت و انحراف در انجام فعالیت‌های شورای شهر محسوب می‌شود.

تغییر نام خیابان‌ها گرهی از مشکلات مردم باز نمی‌کند/ اعضای شورای شهر از قدرت سوءاستفاده نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، جامعه اساتید حوزه علمیه، سمن مدافعان برترین واجب و بسیج طلاب و روحانیت استان مرکزی با صدور بیانیه‌ای نسبت به اقدام شورای شهر اراک در تغییر نام خیابان اسدآبادی اراک به نام محمدرضا شجریان واکنش نشان دادند.

در این بیانیه آمده است: آیا وظیفه شورای شهر اراک و اولویت کاری آنها برداشتن تابلوهایی با نام اهل علم و شهداست تا چهره‌هایی عادی و بیگانه با آرمان‌های انقلاب اسلامی را جایگزین کند؟! آیا شورای شهر اراک وظیفه مهم‌تری در دستور کار خود نمی‌شناسد؟! 

آیا در بحبوحه مشکلات اقتصادی، معیشتی و معضلات فراوان اجتماعی، زیست محیطی بخصوص در این شرایط سخت و بغرنج کرونایی، سزاوار است که شورای شهر اراک دغدغه‌های مهم مردم عزیز و نجیب اراک را رها کرده، به مسائلی بپردازد که کوچک‌ترین گرهی از کار مردم رنجدیده باز نمی‌کند؟!

گرچه این اقدام هیچ گونه آسیبی به شخصیت ممتاز و کم نظیر این عالم مجاهد و شهید بزرگ اسلام و ایران وارد نمی‌کند؛ اما حاکی از سوء استفاده از قدرت و انحراف در انجام فعالیت‌های شورای شهر محسوب می‌شود.

لذا بدین وسیله از اعضای شورای شهر اراک قاطعانه می‌خواهیم که این مصوبه ناشایست را در اسرع وقت لغو کرده، زمینه‌های اختلاف و تفرقه‌افکنی در جامعه را در این مقطع حساس ایجاد نکنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول