اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

مطالبات شرکت مهان کاغذ تویسرکان پیگیری می‌شود

استاندار همدان با تاکید بر پیگیری مطالبات سرمایه‌گذار شرکت مهان کاغذ گفت: امیدواریم که اردیبهشت سال آینده شاهد افتتاح این شرکت باشیم.

مطالبات شرکت مهان کاغذ تویسرکان پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، ظهر امروز سعید شاهرخی استاندار همدان، با حضور نماینده مردم تویسرکان در مجلس، فرماندار و مسوولان استانی و شهرستانی از پروژه‌های عمرانی و تولیدی این شهرستان از نزدیک بازدید کرد.

استاندار همدان ابتدا با حضور بر پروژه در حال ساخت سد خرم‌رود روند اجرای این پروژه را جویا شد؛ پروژه سد خرم‌رود پس از پیگیری‌ و قرار گرفتن در ردیف بودجه، سال ۹۶ عملیات اجرایی آن توسط بخش خصوصی آغاز شد، این پروژه در حال حاضر بیش از ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، سد خرم‌رود با ۱۷۰ نیروی انسانی و به کارگیری ۷۰ دستگاه ماشین آلات با هدف تامین آب شرب و کشاورزی این منطقه در حال احداث است.

طبق اذعان مسوولان مربوطه، پرهزینه‌ترین بخش سد، سیستم آب‌بندی عنوان شده که در حال حاضر از ۶۵ درصد پیشرفت برخوردار است، تلاش بر این است که طی یک سال آینده آبگیری شود، گشایش اعتباری برای این پروژه با حمایت‌های نماینده مردم تویسرکان در مجلس بوده است.

استاندار همدان در ادامه از پروژه قطعه چهارم باند دوم محور تویسرکان به کنگاور بازدید کرد، این پروژه روز گذشته مورد بازدید خیرالله خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی قرار گرفت، امروز استاندار همدان بر زیر بار ترافیک قرار گرفتن این محور تا اوایل آذر ماه تاکید کرد و گفت: علائم ایمنی در راستای ایمن‌سازی جاده برای تردد هر چه سریعتر نصب شود.

پروژه سوم که استاندار همدان و نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت روند اجرایی آن را مورد بررسی قرار دادند و پای سخنان سرمایه‌گذار آن نشستند، پروژه در حال احداث مهان کاغذ محسن زارعی است.

طبق گفته سرمایه‌گذار شرکت مهان کاغذ؛ پیشرفت فیزیکی این پروژه ۸۰ درصد است و برای طرح اولیه ۴۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار دیده شده است.

بانک صنعت ۲۴ میلیارد تومان تسهیلات را پرداخت کرده بر همین اساس ۹۰ درصد ارز مورد نیاز خریداری شده و مبلغ ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در تعهد سهام‌داران بوده که مبلغ تعهد خود را سرمایه‌گذاری کردند.

تا سه ماه آینده کل ماشین آلات وارد می‌شود این سرمایه‌گذار ۲۰ میلیارد تومان با توجه به افزایش قیمت‌ها نیاز دارد که در توان شرکت مهان کاغذ نیست، بنابراین از استاندار برای تامین این نیاز مالی مساعت خواست، رفع مشکل تامین آب این شرکت در حال تاسیس دومین مطالبه سرمایه گذار بود.

با راه‌اندازی این پروژه ۱۵۰ نفر صاحب شغل می‌شوند و به تولیدات کشور در این محصول در صنایع بسته‌بندی کمک خواهد شد، سرمایه‌گذار پیشرفت پروژه مهان کاغذ را مدیون تلاش و پیگیری بی‌وقفه نماینده مردم تویسرکان در مجلس دانست.

استاندار همدان در این بازدید با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاران در این شرایط سخت جنگ تمام عیار به صورت ویژه تلاش می‌کنند اظهار کرد: دشمن به دنبال رکود سرمایه‌گذاران با هدف جلوگیری از رشد و توسعه تولید کشور است.

سید سعید شاهرخی با تاکید بر اینکه اما دشمن به واسطه همت متعالی سرمایه‌گذاران و جهادگران عرصه تولید همیشه ناامید و مایوس شده است گفت: حضور ما در شهرستان با هدف قدردانی و اعلام حمایت از سرمایه‌گذاران است.

وی تلاش سرمایه‌گذاران را در مسیر ایثار و فداکاری دانست و تاکید کرد: آنچه سرمایه‌گذاران ما را با همه توان پای کار آورده عشق به وطن است.

استاندار همدان با تاکید بر پیگیری مطالبات سرمایه‌گذار شرکت مهان کاغذ با هدف تامین این نیازها بیان کرد: امیدواریم اردیبهشت ماه سال آینده طبق قول چینی‌ها و همت بلند شما، شرکت مهان کاغذ افتتاح شود.

وی تصریح کرد: سرمایه‌گذاران با حضور مجاهدگونه خود در عرصه تولید ضمن ماندگاری نام خود و کسب خیر دنیا و آخرت در آبادانی و توسعه کشور هم سهمی چشمگیر دارند که قابل توصیف نیست.

در پایان استاندار همدان با همراهی نماینده مردم تویسرکان و فرماندار جمعی از مسوولان از بیمارستان جدید سردار سلیمانی بازدید کردند.
 
 انتهای پیام/89010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول