اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

گناوه و دیلم در انتظار احداث چهارمین راه ارتباطی بوشهر به فارس

محور گناوه به میشان چهارمین راه ارتباطی استان بوشهر به فارس است که با تکمیل آن فاصله مناطق شمالی این استان به فارس ۱۰۰ کیلومتر کمتر می‌شود.

گناوه و دیلم در انتظار احداث چهارمین راه ارتباطی بوشهر به فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان گناوه، عبدالکریم جمیری پیش از ظهر امروز در نشست بررسی وضعیت پروژه جاده گناوه به میشان، کاهش آلودگی زیست‌محیطی در مسیرهای پرترافیک استان، کاهش بار ترافیکی راه‌های جنوب کشور و کوتاه شدن مسیر بندر گناوه به فارس را از مزیت‌های احداث این جاده ذکر کرد و اظهار داشت: دولت باید بودجه لازم برای تکمیل این پروژه را در لایحه بودجه 1400 پیش‌بینی کند.

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گلایه‌های مردم از تعطیلی این پروژه در سال‌های گذشته اذعان کرد: مردم گلایه‌ها و توقعات به حقی دارند، توقف سه‌ساله احداث این جاده مشکلات و خطرات فراوانی را برای مردم به وجود آورده است.

جمیری ادامه داد: برای برطرف شدن مشکلات دسترسی به برخی از روستاها پنج کیلومتر ابتدایی این جاده در بندر گناوه باید به‌سرعت زیرسازی و آسفالت شود.

تکمیل جاده گناوه به میشان نیازمند 600 میلیارد اعتبار

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر نیز در این نشست خواستار همکاری نمایندگان استان‌های بوشهر، فارس و کهگیلویه و بویراحمد برای تخصیص بودجه جهت تکمیل این طرح در لایحه بودجه 1400 شد و اذعان کرد: برای این پروژه در سال جاری 6 میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده است و برآورد اولیه ما برای تکمیل این مسیر 600 میلیارد تومان است.

فرزاد رستمی افزود: طول کل این پروژه 170 کیلومتر است که 55 کیلومتر آن در حوزه عملیاتی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر قرار دارد.

محور گناوه به میشان چهارمین راه ارتباطی استان بوشهر به فارس است که با تکمیل آن فاصله مناطق شمالی این استان به فارس ۱۰۰ کیلومتر کمتر می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول