اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

لزوم مراجعه زودهنگام بیماران کرونا به مراکز درمانی

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مبتلایان به بیماری کرونا برای کاهش میزان مرگ‌ومیر مبتلایان باید زودتر به مراکز درمانی مراجعه کنند و ضروری است سالمندانی که در برابر این ویروس آسیب‌پذیرتر هستند، محافظت بیشتری شوند.

لزوم مراجعه زودهنگام بیماران کرونا به مراکز درمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی قاسم جان بابایی طی سفر به خراسان شمالی و بازدید از مراکز درمانی این استان اظهار کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح جامعه کافی نیست و برای کاهش مبتلایان ویروس کرونا مراقبت‌ها باید از درون خانه شروع شوند.

وی افزود: دورهمی‌ها و میهمانی‌های خانگی باعث شده افراد مسن مبتلابه ویروس کرونا شوند.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: بیشتر مبتلایان بدحال بیماری کووید سالمندان هستند که بیشتر آن‌ها بیماری پیش‌زمینه‌ای دیابت و فشارخون دارند و نیازمند مراقبت‌های ویژه‌ای هستند.

وی خاطرنشان کرد: مبتلایان به بیماری برای کاهش میزان مرگ‌ومیر مبتلایان باید زودتر به مراکز درمانی مراجعه کنند و همچنین ضروری است سالمندانی که در برابر این ویروس آسیب‌پذیرتر هستند، محافظت بیشتری شوند.

در این بازدید ضمن عیادت از بیماران مبتلابه کووید 19 بستری در این بیمارستان از نزدیک در جریان آخرین اقدامات و نحوه خدمات‌دهی مدافعان سلامت و کادر درمانی این بیمارستان به مراجعین قرار گرفت و از نزدیک با تعدادی از بیماران، پزشکان و پرستاران این بیمارستان به گفتگو پرداخت.

جان بابایی طی بازدید از بخش‌های مختلف اورژانس، تریاژ، ICU، کووید 19 و ... ، خدمات شبانه‌روزی 9 ماهه  انجام‌گرفته توسط کادر درمانی در این بیمارستان را بسیار مطلوب توصیف و از تلاش‌های صورت گرفته آنان قدردانی کرد.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول