اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

صدور اولین مجوز کسب‌وکارهای گردشگری در فضای مجازی آذربایجان‌شرقی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی از صدور اولین مجوز کسب ‌و کارهای گردشگری در فضای مجازی استان خبر داد.

صدور اولین مجوز کسب‌وکارهای گردشگری در فضای مجازی آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد حمزه‌زاده با اشاره به ‌ضرورت ایجاد اشتغال با استفاده از ظرفیت فناوری‌های نوین در صنعت گردشگری، اظهار داشت: شرایط فعلی کشور و استان پیامی قابل ‌تأمل برای ما در راستای لزوم تقویت گردشگری مجازی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های آن دارد.

وی افزود: در این راستا اداره‌کل میراث فرهنگی استان طی سال‌جاری بر تقویت ظرفیت‌های مجازی و توسعه دیجیتال مارکتینگ در این حوزه متمرکز و با فراهم‌سازی شرایط لازم درصدد ایجاد بستر مفید فعالیت برای جوانان است، چراکه صنعت گردشگری جهانی امروز، صنعتی همه‌جانبه و گسترده است.

حمزه‌زاده گفت: با توجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌هایی که در بخش گردشگری استان وجود دارد، بهره‌مندی از ظرفیت فضای مجازی در راستای معرفی در سطح ملی و بین‌المللی امری ضروری است، از این‌رو در این راستا اولین مجوز کسب ‌و کارهای گردشگری در فضای مجازی صادر شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌‌شرقی، یادآور شد: صدور این مجوز به‌منظور تسهیل و رونق فعالیت بخش خصوص در فضای مجازی، تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی دارای شرایط می‌توانند گواهینامه کسب ‌و کارهای گردشگری در فضای مجازی را دریافت کنند.

حمزه‌زاده خاطرنشان کرد: پس از دریافت گواهینامه صاحب کسب ‌و کار می‌تواند در حوزه اطلاع‌رسانی، بازاریابی، فروش و استارت آپ‌های خدمات گردشگری فعالیت کرده و از حمایت‌های اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در مراکز شتاب‌دهنده نیز بهره‌مند شود.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول