اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هشدار جدید ارتش یمن؛ از تأسیسات نظامی عربستان سعودی فاصله بگیرید

سخنگوی نیروهای مسلح یمن ضمن هشدار درباره حمله احتمالی به تأسیسات نظامی عربستان سعودی طی روزهای آتی، از مردم خواست که از این تأسیسات فاصله بگیرند.

هشدار جدید ارتش یمن؛ از تأسیسات نظامی عربستان سعودی فاصله بگیرید

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،‌ سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن، امروز (چهارشنبه)، درباره حمله احتمالی به تأسیسات نظامی عربستان سعودی هشدار داد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در حساب توئیتری خود نوشت، در پاسخ به ادامه تجاوزهای ائتلاف سعودی، محاصره ظالمانه یمن، تنش نظامی مستمر و پافشاری دشمن به بسته نگه داشتن فرودگاه‌ها و بندرها به روی یمن، نیروهای مسلح یمن در اتخاذ گام‌های تنش‌زای مشابه طی روزهای آینده تردید نخواهند کرد.

سریع در ادامه با هشدار به تمام شرکت‌های خارجی در عربستان سعودی، مردم حجاز و نجد و همیچنین افراد مقیم در تمام مناطق این کشور از آنها خواست از تأسیسات نظامی و اقتصادی حیاتی که در امور نظامی از آنها استفاده می‌شوند، فاصله بگیرند زیرا این تأسیسات هدف مشروع نیروهای نظامی یمن قرار خواهند گرفت.

این هشدار در حالی است که نیروهای مسلح یمن اخیرا پس از هشدارهای مستمر به ائتلاف سعودی درباره به پایان رساندن محاصره این کشور، در چند نوبت فرودگاه سعودی «ابها» در جنوب عربستان سعودی را هدف حمله پهپادی قرار داده بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول