اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

حذف رمز بیش از 3 هزار کارت سوخت در استان کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از حذف رمز بیش از 3 هزار عدد کارت سوخت شهروندان استان در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان خبر داد.

حذف رمز بیش از 3 هزار کارت سوخت در استان کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عبدالله گیتی منش  عصر امروز به خبرنگاران گفت:  در راستای تحقق حقوق شهروندی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، کارکنان این منطقه در نواحی 9 گانه این شرکت حذف رمز 3 هزار و 162 عدد کارت سوخت را از ابتدای امسال تا پایان مهرماه انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه شهروندان برای حذف رمز کارت خود باید کارت هوشمند سوخت، کارت ملی و کارت خودرو را نیز همراه خود داشته باشند، افزود: در صورت مفقودی یا خراب شدن کارت سوخت شهروندان باید با مراجعه به دفاتر پلیس + 10 نسبت به درخواست صدور کارت‌المثنی اقدام نمایند.

وی سپس از کاهش زمان صدور کارت سوخت‌المثنی خبرداد و بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و حجم زیاد درخواست‌های ارجاعی به سامانه، این مسئله موجب تاخیر در صدور کارت‌های سوخت شده بود که خوشبختانه با رفع مشکلات سیستمی صدور کارت به روال عادی بازگشته و در بازه زمانی دوماهه کارت‌های سوخت المثنی صادر می‌شوند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان به تخصیص سهمیه جهت خودروهای ناوگان حمل و نقل برون شهری، آژانس‌ها و تاکسی‌های اینترنتی نیز اشاره کرد و یادآور شد: ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت تمامی خودرو‌های حمل و نقل عمومی با کاربری مختلف از جمله آژانس‌ها، تاکسی‌های تلفنی، تاکسی‌های اینترنتی و وانت بار‌ها به کارت‌های بانکی مالکان این خودرو‌ها واریز می‌شود.

گیتی‌منش عنوان کرد: رانندگان تنها در زمان سوختگیری می‌توانند از کارت بانکی خود به منظور پرداخت هزینه سوخت در جایگاه استفاده کنند.
انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول