اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۱۰۲۸/ شهید داوود ترکی: ای امت! از کاروان حسین زمان خود عقب نمایند

شهید داوود ترکی در وصیت‌نامه خود آورده است: اکنون زمانی رسیده که با صحنه کربلا تفاوتی ندارد و امام همانا حسین زمان است پس آگاه باشید که از کاروان حسین عقب نمانید.

۱۰۲۸/ شهید داوود ترکی: ای امت! از کاروان حسین زمان خود عقب نمایند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید داوود ترکی:

بسم الله الرحمن الرحیم

به نام الله درهم کوبیده ظالمان و ستمگران و با درود و سلام به پیشگاه پیامبران بزرگوار از آدم تا حضرت خاتم انبیاء محمد(ص) و ائمه معصومین(ع) و با درود و سلام به حضور رهبر آگاه جهان اسلام و روشنگر راه امت اسلام امام خمینی و علما و فقهای و مردان و زنان صادق خدمتگزار به اسلام و مسلمین و درود و سلام به روان پاک شهدای راه اسلام و آزادی که عاشقانه به سوی معشوق پرواز کرده و جان خود را فدا کردند.

عزیزان صبر و شکیبایی در بلاها که بی‌شک آزمایش الهی است داشته باشید و به گفته حضرت علی(ع) مردان در سختی مشکلات ساخته خواهند شد.

سفارش می‌کنم که در واجبات را انجام دهید و محرمات را ترک کنید و از چارچوب واجبات تجاوز نکنید؛ قرآن را راهنمای خود قرار داده و از آن بهره بگیرید؛‌ همیشه حق را بگویید حتی اگر برای شما تلخ باشد؛ یار مظلومان و دشمن ظالمین و قلدران باشید. در مجالس خود از دروغ و غیبت و تهمت دوری کنید و سعی کنید در مجالس به شرح احکام اسلام و قرآن بپردازید؛ دعای کمیل و توسل و دیگر دعاها را ترک نکنید زیرا دعا سخن بنده با خداست.

اکنون زمانی رسیده که با صحنه کربلا تفاوتی ندارد و امام همانا حسین زمان است پس آگاه باشید که از کاروان حسین عقب نمانید.

بنده به خاطر رضای خدا و لبیک گفتن به ندای حسین زمان و زنده نگه داشتن اسلام و قرآن به جبهه نور علیه عظمت آمدم و انشاءالله در این راه کشته شوم.

پدرم! پدر بزرگوار و مهربانم که سالها در راه بزرگ شدن بنده زحمت کشیدی و ناراحتی‌ها کشیدی از خداوند متعال برای شما آرزوی توفیق و صبر و سلامتی آرزو دارم و امیدوارم در شهادتم زیاد نگران نباشید چرا که این همان را حسین(ع) سرور آزادگان است.

انتهای پیام/89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول