اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بازار سی‌سخت زیر ذره‌بین دستگاه‌های نظارتی/متخلفین صنفی پلمب شدند+فیلم و عکس

در گشت مشترک با محوریت اداره صمت دنا بازار شهر سی‌سخت مورد بازرسی و با متخلفین برخورد شد.

بازار سی‌سخت زیر ذره‌بین دستگاه‌های نظارتی/متخلفین صنفی پلمب شدند+فیلم و عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، گشت مشترک فرمانداری، نماینده دادستانی، نیروی انتطامی، شبکه بهداشت و درمان، اداره صمت و اتاق اصناف از بازار شهر سی‌سخت جهت تنظیم قیمت بازار و رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت گرفت.

به گزارش فارس؛ در این بازدید و بازرسی که از صنوف مختلف از جمله نانوایی‌ها، سوپر مارکت ها، پوشاکی‌ها و قصابی‌ها صورت گرفت متاسفانه برخی از صنوف باز هم با سهل‌انگاری، بی توجهی وساده انگاری پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده بودند.

برخی از صنوف که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده بودند همان صنوف متخلفی هستند که بارها از سوی دستگاه های نظارتی مورد بازرسی قرار گرفته و علی‌رغم تذکرات قبلی باز هم با بی‌خیالی کامل پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کردند که این بار دستور پلمب آنها صادر گردید.

عبدالحمید پناهی فرماندار دنا در این بازدید گفت: امروز  چهارشنبه ۲۱ آبان ماه طبق روال هر هفته بازرسی از بازار شهر سی‌سخت را جهت حفظ پروتکل‌های بهداشتی و مبارزه با گرانی برای حقوق شهروندان و جلوگیری از شیوع بیش از حد ویروس کرونا انجام دادیم که در برخی صنوف متاسفانه پروتکل‌های بهداشتی رعایت نمی‌شد و توسط تیم بازرسی دستور برخورد و پلمب آنها صادر شد.

فرماندار دنا گفت: خوشبختانه امروز با توجه به از بازدیدی که در سطح شهر داشتیم بالای ۹۰درصد مردم شهر سی‌سخت از ماسک استفاده می کردند و پروتکل های بهداشتی را رعایت می کردند که این نقطه امیدی برای قطع زنجیره این ویروس است و جا دارد کل استان هم به تبعیت از این کار زیبا و ارزشمند مردم سی سخت پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا شاهد قطع زنجیره ویروس در کل استان باشیم.

شهامت باربد رئیس اداره صمت دنا گفت: اداره صمت دنا مثل همیشه آمادگی کامل دارد تا با هماهنگی دیگر دستگاههای نظارتی نسبت به بازرسی و نظارت بازار اقدام کند و با متخلفین برخورد قانونی نماید و آن‌ها را به دستگاه قضا معرفی کند.

وی گفت: همشهریان در سطح شهرستان دنا می توانند در صورت تخلف صنوف با شماره ۱۲۴واحد تعزیرات مراتب را گزارش کنند.

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول