اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تشکیل کمیته ویژه نظارت بر روند اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی

فرماندار رشت با تأکید بر اهمیت همکاری و همراهی آحاد مردم و اصناف در جهت پیشگیری از افزایش شتابدار تلفات ناشی از کرونا، گفت: کمیته ویژه ستاد مقابله با کرونا بر چگونگی اجرای این طرح نظارت می‌کند.

تشکیل کمیته ویژه نظارت بر روند اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی فتح‌اللهی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات ستاد ملی مقابله و کرونا و  ستادهای استانی و شهرستانی مقابله با کرونا، اظهار کرد: با توجه به روند افزایشی شیوع کرونا در کشور و استان و در راستای پیشگیری از تلفات سنگین، علی‌رغم میل باطنی، مجبور به اجرای تصمیمات سخت گیرانه جهت کنترل شیوع این بیماری در سطح شهرستان هستیم.

وی با اشاره به محدودیت‌های کرونایی در رشت گفت: بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و تصمیمات استانی و شهرستانی، طرح محدودسازی زمان فعالیت مشاغل در راستای جلوگیری از ایجاد تجمعات، بر سه گروه از چهار گروه  اصناف شهرستان اعمال می‌شود.

رئیس ستاد مقابله با کرونای شهرستان رشت با بیان اینکه بر مبنای این طرح، فعالیت مشاغل به ساعت ۶ عصر محدود می‌شود، افزود: اصناف و مشاغلی که تأمین‌کننده سبد غذایی مردم هستند مانند نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها، مرغ فروشی‌ها، قصابی‌ها و همچنین مراکز ارائه خدمات درمانی از این طرح مستثنا هستند.

فتح‌اللهی با تأکید بر اینکه مدیریت شیوع بیماری کرونا بدون همکاری و همراهی آحاد مردم به‌ویژه اصناف زحمتکش میسر نخواهد بود، افزود: کمیته‌ای متشکل از اصناف، اداره اماکن، شبکه بهداشت، تعزیرات، نیروی انتظامی و فرمانداری بر روند اجرای این طرح نظارت می‌کنند.  

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول