اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

توسعه صادرات محصولات ایرانی در بازار نوظهور ویتنام

رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران در دیدار با سفیر ایران درویتنام به تشریح اهمیت بازار نوظهور ویتنام برای صادرات محصولات کشورمان پرداخت.

توسعه صادرات محصولات ایرانی در بازار نوظهور ویتنام

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، حمید زادبوم در دیدار با سفیر جدید ایران در ویتنام به تشریح اهمیت بازار نوظهور ویتنام برای صادرات محصولات کشورمان و موضوعات مهم قابل پیگیری توسط نمایندگی کشورمان پرداخت.

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران  با اشاره به آمادگی سازمان متبوع خود برای ارائه هر نوع مساعدت در مورد اطلاع‌رسانی از آخرین تصمیمات و ابتکارات تجاری اتخاذ شده برای تسهیل تجارت، بر همکاری سازمان به عنوان یک بازوی قوی و موثر نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور تاکید کرد.

در این دیدار نظری، سفیر ایران در ویتنام نیز با قدردانی از تعامل سازنده سازمان توسعه تجارت ایران و وزارت امور خارجه ابراز امیدواری کرد برای تحکیم روابط دو کشور و توسعه بازار در ویتنام اقدامات لازم صورت گیرد.

در این دیدار همچنین برگزاری هر چه موثرتر دهمین اجلاس کمیسیون مشترک بین دو کشور، اقدامات لازم برای رفع موانع صادرات ایران به ویتنام و قرار گرفتن ایران در فهرست کشورهای مجاز برای صادرات محصولات دامی به ویتنام، برخورداری صادرکنندگان ایرانی از مزیت تعرفه‌های دولت کامله الوداد و مناسبات تجارت خارجی ویتنام مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول