اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

امروز؛ مقررات تعیین تکلیف پرونده‌‌‌ رمز ارز تصویب می‌شود/ توقیف ۵۰۰ هزار دستگاه رمز ارز

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور با بیان اینکه حدود یک هزار پرونده در حوزه رمزارزها تشکیل شده است، تصریح کرد: حدود ۵۰۰ هزار دستگاه رمز ارز توقیف شده و در حال تعیین تکلیف است.

امروز؛ مقررات تعیین تکلیف پرونده‌‌‌ رمز ارز تصویب می‌شود/ توقیف  ۵۰۰ هزار دستگاه رمز ارز

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، علی مؤیدی خرم‌آبادی رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور پس از حضور در نشست کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: در حال حاضر رمز ارزها به موضوع روز دنیا و کشور تبدیل شده است؛ برخی آن را صنعت اقتصادی و عده‌ای آن فعالیت صنعتی می‌دانند.

وی با بیان اینکه ما در 2 سال گذشته در ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز تلاش کردیم که مقررات و ضوابط لازم در حوزه رمز ارزها را تصویب و ابلاغ کنیم، افزود: عصر امروز در جلسه ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز آخرین مقررات مربوط به تعیین تکلیف پرونده‌های بلاتکلیف در حوزه رمز ارز بررسی و تصویب می‌شود.

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه حدود یک هزار پرونده در حوزه رمزارزها تشکیل شده است، تصریح کرد: حدود 500 هزار دستگاه رمز ارز توقیف شده و در حال تعیین تکلیف است که با مقررات جدید که موصوبه ستاد و ابلاغیه ریاست جمهوری است در روزهای آتی تعیین تکلیف می‌شود. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول