اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اتفاق خوب در عرصه تولید؛ عملیات گازرسانی به واحدهای تولیدی سی‌سخت+تصاویر و فیلم

کلنگ گازرسانی به چند واحد تولیدی مهم سی‌سخت از جمله شرکت تولیدی آب معدنی با حضور مسوولان استانی به زمین زده شد.

اتفاق خوب در عرصه تولید؛ عملیات گازرسانی به واحدهای تولیدی سی‌سخت+تصاویر و فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، کلنگ‌زنی پروژه گازرسانی کارخانه آب معدنی مردمی سی‌سخت با حضور صمیمی معاون استاندار، امام جمعه شهر سی‌سخت، مدیرعامل شرکت گاز، فرماندار دنا و شهردار انجام شد.

صمیمی دوست معاون استاندار گفت: خوشحالیم که امروز در جمع مردم فرهنگی، زحمت کش و فهیم سی سخت هستیم استان باید از ظرفیت این مردم هوشمند به عنوان راهبر و راهنما بیشتر استفاده کند.

صمیمی‌دوست در ادامه گفت: کارخانه آب معدنی سی‌سخت سالیان متوالی راکد بود که خوشبختانه با همت افرادی همچون مهندس جهان زابلی و مجموعه زحمت‌کش و پای کار خود توانستند این واحد را راه‌اندازی کنند.

معاون استاندار عنوان داشت: از ابتدای سال تا کنون تعداد کارگروه‌های تشکیل شده در استان  نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد رشد داشته که این نقطه قوتی در جهش تولید استان است.

وی گفت: راه‌اندازی مجدد کارخانجات بزرگی از جمله فولاد بویراحمد که خوشبختانه دوباره به جرگه تولید برگشته و فاز اول شروع به  کار  کرده برکتی برای استان است و باید از ظرفیت‌های موجود بهترین بهره‌وری را داشته باشیم که امیدواریم در شهر سی‌سخت هم بتوانیم از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

معاون استاندار عنوان کرد: گازرسانی تعداد ۶ واحد تولیدی استان در دستور کار شرکت گاز قرار گرفته که گاز رسانی برخی خیابان‌های شهر سی سخت که مدت‌ها دغدغه مردم بود را نیز در دستور کار شرکت گاز قرار داده‌ایم.

صمیمی گفت: باید به صورت جمعی و ملی روند رو به رشد توسعه استان را پیش ببریم، امسال نرخ بیکاری در استان  ۹/۹ دهم درصد شد که در مقایسه با  سال های  قبل در حد قابل توجهی کاهش یافت.

امام جمعه سی‌سخت گفت: با توجه به سال جهش تولید کمک به روفق تولید و رفع موانع تولید وظیفه همگانی است چرا که وقتی تولید رونق پیدا می‌کند اشتغال هم وجود دارد تورم کنترل می شود و چرخه اقتصادی هم فعال است  تولید روح اقتصاد مقاومتی است اگر تولید افزایش پیدا کند رشد اقتصادی ما هم مثبت می شود.

مصباح نژاد گفت: نباید اجازه بدهیم هیچ بنگاه تولیدی تعطیل شود و کارخانه آب معدنی سی سخت مشکل نقدینگی دارد که با همکاری سرمایه گذار و کمک مسولان استانی قابل حل خواهد بود و انتظار داریم این مشکل در کمترین زمان ممکن برطرف شود. 

وی گفت:ظرفیت های اقتصادی سی سخت در تراز ملی و فراملی است ولی متاسفانه مغفول واقع شده است که جا دارد مسؤولین استانی چاره ای اندیشه کنند.

عبدالحمید پناهی فرماندار دنا گفت: اعضای هیأت مدیره آب معدنی مردمی دنا سی سخت توانست در این شرایط بد اقتصادی با پیگیری ها و تلاش مکرر این واحد تولیدی که سالیان سال راکد مانده بود را راه اندازی کنند و با پیگیری های پی در پی توانستند مشکل گاز این واحد تولیدی را رفع و امروز که امروز  هم شاهد کلنگ زنی این پروژه هستیم.

فرماندار دنا گفت: پروژه گاز رسانی مجتمع های گردشگری و آب معدنی سی سخت جزء ۶ پروژه مصوب شده به شرکت گاز استان می باشد که پروژه گاز رسانی گردشگری سی سخت بزرگترین آنهاست.

پناهی عنوان کرد: مشکل تحریم ها باعث بسته شدن خیلی از کارخانجات و واحدهای تولیدی در کشور شده که استان و شهرستان دنا هم از نتیجه این تحریم‌ها بی نصیب نمانده است اما با این وجود اعضای هیأت مدیره کارخانه آب معدنی توانستند با پیگیری های فراوان مجوز گاز رسانی به طول ۳۰۰۰ متر را اخذ کنند تا که امروز با حضور مهندس صمیمی معاون استاندار شاهد کلنگ زنی این پروژه مهم باشیم.

فرماندار دنا گفت: گاز رسانی خیر و برکت آن فقط شامل حال آب معدنی مردمی سی‌سخت نمی‌شود بلکه در طول مسیر مجتمع های گردشکری و باغ های تفریحی زیادی از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

 


انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول