اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

انتقاد از کاهش ساعت کاری حمل و نقل عمومی/ تشدید خطر انتقال کرونا با ازدحام جمعیت

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران ضمن انتقاد از کاهش ساعت کاری ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: این موضوع ازدحام مسافران مترو و اتوبوس را به همراه دارد و سبب تشدیداحتمال انتقال کرونا می‌شود.

انتقاد از کاهش ساعت کاری حمل و نقل عمومی/ تشدید خطر انتقال کرونا با ازدحام جمعیت

زهرا نژادبهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در گفت‌‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره کاهش ساعات فعالیت مترو و اتوبوس در پایتخت از امروز به مدت یک ماه جهت مقابله با کرونا اظهار داشت: پیشنهاد ما در شورای شهر تهران تعطیلی دو هفته‌ای پایتخت بود ولی متأسفانه تا کنون نسبت به این پیشنهاد بی‌توجهی شده و اقدام مؤثری صورت نگرفته است.

وی افزود: این تعطیلی دو هفته‌ای سبب می‌شد که افراد از حمل و نقل عمومی استفاده نکنند و یا این موضوع کمتر مورد توجه باشد ولی متأسفانه نه تنها این موضوع محقق نشد بلکه از امروز به مدت یک ماه ساعات فعالیت اتوبوس و مترو در تهران کاهش پیدا کرده است و این مسأله برخلاف موضوع فاصله‌گذاری اجتماعی است.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: کاهش ساعات فعالیت مترو و اتوبوس سبب افزایش جمعیت و به نوعی ازدحام جمعیت در ساعات پایانی فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی خواهد شد و احتمال انتقال کرونا را تشدید می‌کند.

نژادبهرام گفت: اجرای این مسأله در شورای شهرتهران مورد طرح نبوده است و به نظرم راهکار مناسبی جهت مقابله با کرونا نیست.

به گزارش فارس، کاهش ساعات فعالیت ناوگان حمل و نقل  عمومی از امروز با واکنش‌های زیادی از سوی مسافران و برخی از مسؤولین از جمله اعضای شورای شهر همراه بوده است و علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران نیز درباره این موضوع گفت: این مسأله سبب نگرانی شهروندان شده و هزینه‌های خانواده‌ها را افزایش می‌دهد، این نوع تصمیم‌گیری‌های خلع‌الساعه نه تنها باعث کاهش شیوع کرونا نمی‌شود بلکه بیشتر شدن جمعیت مسافران را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول