اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

فیلم| زورآزمایی خیابانی حامیان ترامپ در پنسیلوانیا

صدها تن از حامیان رئیس‌جمهور آمریکا در شهر «هریسبورگ» پنسیلوانیا در اعتراض به «تقلب گسترده» در انتخابات ریاست جمهوری در این ایالت تظاهرات کردند.

فیلم| زورآزمایی خیابانی حامیان ترامپ در پنسیلوانیا

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های آمریکایی از تجمع حامیان دونالد ترامپ رئیس‌جمهور این کشور در یکی از شهرهای ایالت کلیدی پنسیلوانیا و تاکید آنها بر تقلب در انتخابات خبر دادند.

بنا بر گزارش وبگاه هیل، صدها تن از هواداران دونالد ترامپ در اعتراض به نتایج انتخابات ریاست جمهوری در پنسیلوانیا، در یکی از شهرهای این ایالت کلیدی در انتخابات تظاهرات کردند.

طبق این گزارش، طی روزهای اخیر صدها تن از حامیان رئیس‌جمهور آمریکا در شهر هریسبورگ تظاهرات و ادعا کرده‌اند که مقام‌های ایالت پنسیلوانیا تقلب گسترده در برگزاری و شمارش آرا در این ایالت را نادیده گرفته‌اند.

 

در فیلم‌هایی که از تظاهرات این شهر در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده ، حضور معترضان حامی ترامپ و همچنین مشارکت «جیم جوردن» عضو جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا از حوزه انتخابیه اوهایو به همراه «اسکات پِری» نماینده ایالت پنسیلوانیا در مجلس نمایندگان این کشور دیده می شود.

این تظاهرات در شرایطی انجام شده که رسانه‌های آمریکایی و مقامهای ایالت پنسیلوانیا از پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری این ایالت خبر دادند؛ ایالتی که 20 رای الکترال دارد و پیروزی در آن باعث شد نامزد دموکرات‌ها به بیش از 270 رای الکترال مورد نیاز برای پیروزی در انتخابات برسد.

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا و حامیان او ادعا کرده‌اند که انتخابات در پنسیلوانیا پر از تقلب و آرای غیرقانونی بوده و رئیس‌جمهور از رجوع به دادگاه خبر داده است.

پیش از این در خبرها آمده بود، مشاوران ترامپ می‌گویند او قصد دارد در تلاش برای اعمال فشار به منظور موافقت با بازشماری آراء، در چند ایالت کلیدی تجمعاتی را برگزار کند. وبگاه «آکسیوس» نیز نوشته ترامپ قصد دارد تشکیل تیم‌های ویژه بازشماری آراء در جورجیا، آریزونا و پنسیلوانیا را اعلام کند.

رئیس‌جمهور آمریکا پیشتر به رغم تاکید رسانه‌های جمهوری‌خواه شامل فاکس‌نیوز بر شکست او در پنسیلوانیا ادعا کرده بود، ده‌ها هزار رای غیرقانونی در این ایالت پیروزی را از او گرفت (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول