اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تکمیل پرونده ۲٠ شهید مدافع سلامت/ ادامه تشکیل پرونده شهدا

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه پرونده ۲٠ شهید مدافع سلامت در کشور تکمیل شده است، گفت: تشکیل پرونده شهدای مدافع سلامت ادامه دارد.

تکمیل پرونده ۲٠ شهید مدافع سلامت/ ادامه تشکیل پرونده شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس استان زنجان، سعید اوحدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۹۳ درصد از گلزارهای شهدای زنجان ساماندهی شده است. 

معاون رئیس جمهور در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد شهید خوانده شدن شهدای مدافع سلامت بیان کرد: بنابر تاکید مقام معظم رهبری این افراد شهید بوده و جلسات مربوط به تهیه و تصویب آیین‌نامه این موضوع در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه کمیته ملی مذکور به ریاست وزیر بهداشت و با حضور نهاد بنیاد شهید و سازمان برنامه و بودجه تشکیل می‌شود، گفت: تاکنون ۲۰ پرونده شهدای سلامت تکمیل و تحویل بنیاد شهید شده است.

اوحدی با بیان اینکه شهدای عزیز مدافع سلامت نیز همانند همه از ظرفیت‌های این نهاد بهره‌مند خواهند شد، خاطرنشان کرد: پرونده‌های شهدای مدافع سلامت در حال آماده شدن برای قرار گرفتن در اختیار بنیاد شهید است. 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پاسخ به سوال دیگری در مورد وضعیت شرکت شاهد در بورس گفت: طی هفته گذشته ارزش سهام این شرکت کاهش داشته و شرایط خوبی نداشت البته باید توجه داشت که موضوع سهام در کشور تابع متغیری از شرایط اقتصادی سیاسی و غیره است.

وی با اشاره به تغییر هیأت مدیره شرکت شاهد عنوان کرد: امید است با تغییرات انجام شده اندوخته خانواده شهدا و ایثارگران حفظ شود و این قشر از جامعه کمتر متضرر شوند.

انتهای پیام/۷۳٠٠۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول