اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

مراجع نظارتی به دخالت‌ها در امور شهرداری آبادان ورود کنند

شهرداری آبادان دیگر رمقی برای اجابت درخواست های شخصی و گروهی آقایان ندارد مراجع نظارتی به دخالت ها در امور شهرداری آبادان ورود کنند.

مراجع نظارتی به دخالت‌ها در امور شهرداری آبادان ورود کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، روابط عمومی شهرداری آبادان در واکنش به نقد شهردار این شهر در فضای مجازی توضیحاتی ارائه داد که در ادامه می خوانید:

در واکنش به انتقادات مطرح شده در فضای مجازی نسبت به شهردار آبادان پشت پرده این بداخلاقی‌ها تن ندادن شهردار شیرازی به درخواست‌های شخصی و گروهی بعضی افراد است.

شوربختانه شهرداری آبادان طی سال‌های اخیر به حیات خلوت افرادی تبدیل شد که جز پیگیری امور شخصی و تامین منافع گروهی کاری نمی‌کنند در حالی که قرار است پیگیر امور و رفع مشکلات عامه مردم باشند.

 شهرداری آبادان به واسطه اداره رفاقتی و خارج از عرف، رمقی برای اجابت درخواست‌های نامتعارف و غیرمعقول ندارد و  شهردار به مردم و منتخبان دلسوز آنان در شورای شهر قول داده است در مقابل خواسته‌های نابجا بایستد و هزینه این ایستادگی که تخریب و تهمت است را بپردازد.

اینکه با مشکلات خدمات شهری مواجه هستیم موضوع جدیدی نیست و در روز معارفه شهردار شیرازی نیز فرماندار محترم ویژه آبادان اعلام کرد ما از شهردار جدید فقط می‌خواهیم زباله‌ها و چاله‌های موجود را از زیر دست و پای مردم جمع کند و خواسته ی دیگری نداریم.

همین مطلب گواهی می‌دهد شرایط چگونه بود اما مسئله این است افراد مسوولی که امروز راجع به این موضوع صحبت کرده‌اند نه از سر خیرخواهی بلکه به دلیل اجابت نشدن خواسته های شخصی اقدام به چنین کاری می‌کنند.


شهرداری آبادان این موضوع را به مراجع مرتبط گزارش خواهد داد تا به دخالت‌ها در امور مدیریت شهری ورود کنند و معلوم شود چرا شهرداری آبادان در چند سال گذشته این اندازه نحیف و شکننده شده و توان خود را از دست داده که از عهده جمع آوری زباله و نخاله هم بر نمی‌آید.

امیدواریم با شفاف شدن موضوعات، این دست افراد فرصت دیگری درآینده برای سوء استفاده از حقوق شهروندان پیدا نکنند.

لازم است مردم و شهروندان عزیز بدانند شهردار شیرازی از شش ماه قبل شهرداری رتبه ۱۱ را با لشکری از خودروهای خدماتی خاموش و از کار افتاده تحویل گرفت در حالی که این خودروها باید زباله‌های مردم را جمع می‌کرد. این تنها بخش کوچکی از عاقبت دخالت‌ها و اداره رفاقتی سازمان مهم شهرداری است.

خودروها برای احیا و بازگشت به چرخه خدمات به منابع درآمدی و برنامه ریزی و پیگیری مستمر در مرکز و پایتخت از طرق مختلف دارد که در این چند ماه دنبال شد و به مرور زمان نتایج آن مشهود خواهد شد. 

بنا به گواه مدیران شهرداری آبادان و اغلب اعضای محترم شورای شهر، از بدو ورود شهردار آبادان در اواخر اردیبهشت ۹۹، تقریباً در هیچ حوزه‌ای از مدیریت شهری نقطه امیدوارکننده و روشنی وجود نداشت.

این اندازه از به هم ریختگی و بی برنامه بودن را در هیچ دوره‌ای شاهد نبودیم اما امور مدیریت شهری با توکل به خدا و دلگرمی مردم و‌حمایت شورای محترم پیش رفت و اکنون در دوران گذر از شرایط نامطلوب قبل بوده و مطمئن هستیم در پایان سال نتایج عملکرد شبانه روزی و پیگیری‌های مستمر ما معلوم خواهد شد.

طی روزهای آینده گزارش تفصیلی از عملکرد ۶ ماهه، بازدیدهای میدانی بیسابقه شهردار آبادان، دستاوردهای مهم حاصل از پیگیری‌ها و آینده نگری‌های مالی و درآمدی شهردار آبادان با کمک نمایندگان محترم مجلس، آغاز چند پروژه مهم سرمایه‌گذاری و مشارکتی، احیای پروژه‌های معطل مانده، احیای پارک‌های متروکه و مخروبه و از سرگیری فعالیت مجدد حوزه خدمات موتوری و خدمات شهری ارائه خواهیم داد تا حجم خدمات ، اقدامات و تلاش های شبانه روزی مجموعه مدیران و کارکنان شهرداری آبادان و در رأس آنان دکتر شیرازی نادیده گرفته نشود.  

انتهای پیام/72058

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول