اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

راه‌اندازی اولین کارگاه اتوماتیک تولید ماسک در بانه با کمک سپاه

اولین کارگاه اتوماتیک تولید ماسک با همکاری سپاه و بسیج اصناف در این شهرستان با هدف دسترسی آسان و ارزان مردم به ماسک راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی اولین کارگاه اتوماتیک تولید ماسک در بانه با کمک سپاه

فرمانده سپاه بانه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان ضمن اشاره به راه‌اندازی کارگاه اتوماتیک تولید ماسک در بانه، اظهار کرد: با همکاری سپاه و بسیج اصناف بانه پارچه یارانه‌ای در اختیار این کارگاه تولیدی ماسک قرار می‌گیرد.

فرهاد ولادی افزود: این کارگاه، ماسک‌ها‌ی تولیدی را با قیمت یارانه‌ای بعد از مرحله تولید و استرلیزه کردن در اختیار داروخانه‌ها و فروشگاه‌های سطح شهرستان با قیمت مصوب ۹۰۰ تومان قرار داده و فروشگاه‌ها موظف هستند با قیمت ۱۳۰۰ تومان در اختیار مردم قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: ماهیانه یک میلیون متر پارچه یارانه‌ای از طرف سپاه بانه و بسیج اصناف به این کارگاه اختصاص داده شده است تا شهروندان بانه‌ای هم دسترسی آسان به ماسک داشته باشند و هم با قیمت مناسب بتوانند خریداری نمایند.

به گزارش فارس؛ سپاه بیت‌المقدس استان کردستان از اوایل شیوع کرونا برای خدمت به مردم و پیشگیری از شیوع بیشتر این ویروس پای کار بوده که جدای از موضوع ضدعفونی‌کردن معابر و مکان‌های عمومی، در راه‌اندازی کارگاه‌های ماسک، شیلد و لباس بیمارستانی اهتمام جدی داشته است و اکنون هم با ادامه تولید ماسک و تامین بسته‌های معیشتی در قالب کمک مومنانه تلاش می‌کند تا بخشی از مشکلات ناشی از کرونا را در جامعه حل کند.

انتهای پیام/2330/70/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول