اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کشف دو پرنده تاکسیدرمی شده در اسلامشهر

رئیس اداره محیط زیست شهرستان اسلامشهر از کشف دو پرنده تاکسیدرمی شده در این شهرستان خبر داد.

کشف دو پرنده تاکسیدرمی شده در اسلامشهر

الهه بیگی رئیس اداره محیط زیست شهرستان اسلامشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر، اظهار کرد: ۲ پرنده تاکسیدرمی شده در شهرستان اسلامشهر شناسایی و کشف شده است.

وی گفت: در پی دریافت گزارشی مردمی مبنی بر نگهداری ۲ پرنده تاکسیدرمی شده در یک واحد آزمایشگاه طبی در اسلامشهر، مأموران یگان حفاظت محیط زیست به محل مراجعه و دو پرنده تاکسیدرمی را شناسایی و کشف کردند.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان اسلامشهر با اشاره به اینکه در این آزمایشگاه یک جغد و یک قرقی تاکسیدرمی شده نگهداری می‌شد، تأکید کرد: با شناسایی و کشف این ۲پرنده ضمن تشکیل پرونده و ارسال به دستگاه قضایی، پرنده‌های کشف شده به اداره محیط زیست منتقل شد.

بیگی با هشدار به شهروندان مبنی بر ممنوعیت نگهداری حیوانات وحشی در هر شکل، خاطرنشان کرد: بر اساس بند ج ماده ۱۰ قانون شکار و صید حیوانات، حمل، عرضه، فروش و صدور جانوران وحشی زنده یا کشته و اجزای آن‌ها بدون اخذ پروانه و مجوز ممنوع بوده و متخلفان علاوه بر جریمه نقدی به حبس از یک تا ۶ ماه محکوم می‌شوند.

انتهای پیام/۶۷۰۲۱/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول