اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

شکارچیان در کلات بیش از یک میلیارد و هفتصد میلیون ریال به محیط زیست آسیب زدند

رئیس حفاظت محیط زیست کلات از کشف لاشه پنج راس قوچ و میش وحشی در محدوده مرزی خبرداد.

شکارچیان در کلات بیش از یک میلیارد و هفتصد میلیون ریال به محیط زیست آسیب زدند

به گزارش  خبرگزاری فارس از مشهد روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، ذوالفقار سلحشور گفت: با اطلاع رسانی طبیعت دوستان مبنی بر حضور شکارچی غیر مجاز در محدوده مرزی شهرستان کلات و به همت گروهان مرزی منطقه سه شکارچی غیر مجاز شناسایی و یکی از آنان دستگیر شد.

رئیس حفاظت محیط زیست کلات ادامه داد: دو نفر از متخلفان به داخل خاک ترکمنستان متواری و یک نفر از آنان به همراه لاشه سه راس قوچ وحشی، یک راس میش وحشی و یک راس بره وحشی دستگیر شد.

وی افزود: دو دستگاه دوربین شکاری چشمی، یک دستگاه دوربین فاصله سنج، یک دستگاه بی سیم دستی، یک تیغه چاقو نیز از متخلف کشف و ضبط شد.

سلحشور با اشاره به اینکه شکارچیان متخلف با استفاده از تجهیزات و وسایل پیشرفته حیات وحش را در محدوده مرزی سلاخی کرده اند گفت: دستگیر دو متخلف متواری این پرونده نیز دردستور کار است.

رئیس حفاظت محیط زیست کلات ضمن اشاره به معرفی متخلف برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی شهرستان، از زحمات و تلاش شبانه روزی گروهان مرزی شهرستان تجلیل کرد و افزود: این پرونده، یک میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیون ریال به محیط زیست ضرر و زیان وارده کرده است.

 

 انتهای پیام/۷۰۰۴۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول