اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

فارس من| پروژه کمربندی شهر پیربکران در انتظار انتخاب شهردار جدید

بعد از گذشت چهار ماه از مطالبه مردم در خصوص پروژه کمربندی شهر پیربکران، هنوز پاسخ روشنی از سمت متولیان امر داده نشده و رسیدگی به این موضوع را به انتخاب شهردار جدید موکول کرده‌اند.

فارس من| پروژه کمربندی شهر پیربکران در انتظار انتخاب شهردار جدید

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مطالبه‌گری از مسؤولان حق همه مردمی است که در آن جامعه زندگی می‌کنند و نسبت به مسائل پیرامون خود حساس هستند. امروزه مطالبات مردم از راه‌های مختلف می‌تواند پیگیری و به گوش مسؤولان برسد؛ خواه این مطالبات از طریق ارتباط بی‌واسطه باشد یا غیرمستقیم و از طریق رسانه، اما آنچه بیش از مطالبه‌گری مردم مطرح است پاسخگویی مسؤول مربوطه به این مطالبات است.

علی‌رغم پیگیری‌های متعدد انجام شده، بعد از گذشت چهار ماه از مطالبه مردم در خصوص پروژه کمربندی شهر پیربکران هنوز پاسخ روشنی از سمت متولیان امر داده نشده و پاسخ این موضوع  را به انتخاب شهردار جدید موکول کرده‌اند.

خبرگزاری فارس استان اصفهان آماده انتشار پاسخ مسؤولان این شهر در خصوص این مطالبه است.

موضوع اتمام و تعیین تکلیف کمربندی شهر پیربکران یکی از سوژه‌های مردمی ثبت شده در سامانه فارس من با عنوان «سرانجام کمربندی پیربکران فلاورجان چه می‌شود؟» بوده است.

انتهای پیام/۶۳۰۹۷/ر۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول