اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

صدور «کشاورز کارت» به منظور کمک به کشاورزان در خرید کود و سم

مدیر شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: بانک کشاورزی به منظور مساعدت کشاورزان در تامین منابع مالی خرید کود و سم مورد نیاز تولید محصولات استراتژیک بخش کشاورزی شامل گندم، جو و دانه‌های روغنی، «کشاورز کارت» را در اختیار آنان قرار می‌دهد.

صدور «کشاورز کارت» به منظور کمک به کشاورزان در خرید کود و سم

هوشنگ طاهری میرقائد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: بانک کشاورزی به منظور تامین به موقع منابع مالی لازم برای خرید کود و سم مورد نیاز تولید محصولات استراتژیک بخش کشاورزی شامل گندم، جو و دانه‌های روغنی «کشاورز کارت» را با هدف مساعدت در خرید نهاده‌های کشاورزی در اختیار متقاضیان این بخش قرار می‌دهد.

مدیر شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: در راستای اجرای تفاهم‌نامه منعقد شده بین بانک کشاورزی، وزارت جهاد کشاورزی و شرکت خدمات حمایتی مقرر شد این تسهیلات از محل منابع داخلی بانک کشاورزی و به ازای هر هکتار ۲۰ میلیون ریال، تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال با نرخ ۱۲ درصد و بازپرداخت حداکثر یک‌ساله در قالب «کشاورز کارت» در اختیار کشاورزان استان قرار گیرد. 

وی تاکید کرد: این کارت تنها برای خرید کود و سم مورد نیاز محصولات کشاورزی شامل گندم، جو و دانه‌های روغنی صادر می‌شود و قابل استفاده در بیش از سه هزار پایانه فروش کارگزاران مورد تایید شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در سطح کشور و ۷۵ کارگزار استان می‌باشد.

طاهری خاطرنشان کرد: متقاضیان دریافت «کشاورزکارت»، می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت درخواست تسهیلات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی به آدرس www.cita.maj.ir نسبت به ثبت و پیگیری درخواست خود اقدام نمایند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول