اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

12 کافی‌شاپ متخلف در لردگان پلمب شد/تشدید نظارت بر واحدهای صنفی در دستورکار پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و طی بازدید از کافی‌شاپ‌های سطح شهرستان، 12 کافی‌شاپ‌ که به فعالیت خود ادامه داده و دستورالعمل‌های ابلاغی را نادیده گرفته بودند پلمب شد.

12 کافی‌شاپ متخلف در لردگان  پلمب شد/تشدید نظارت بر واحدهای صنفی در دستورکار پلیس

سیروس میرزائی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان لردگان و با توجه به اینکه کافی‌شاپ‌ها از مراکز پرتردد بوده و احتمال انتقال این ویروس در این اماکن زیاد است، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان ادامه داد: پس از شناسایی مکان‌های مذکور در این شهرستان با هماهنگی مقام قضایی و همکاری عوامل شبکه بهداشت، از کافی‌شاپ‌های سطح شهرستان بازدید به عمل آمد و 12 کافی‌شاپ‌ که به فعالیت خود ادامه داده و دستورالعمل‌های ابلاغی را نادیده گرفته بودند توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلمب شدند.

وی خاطرنشان کرد: به منظور پیشگیری از گسترش ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان، طرح تشدید نظارت بر واحدهای صنفی بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفته و در صورت مشاهده هر نوع فعالیت با متخلفین بر اساس قوانین و مقررات برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول