اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بهمئی مقهور کرونا!/وقتی مردم دستورالعمل‌ها را رعایت نمی‌کنند

در نشست شورای سلامت شهرستان بهمئی از عدم رعایت مردم جهت حفاظت خود از ویروس کرونا سخن به میان آمد.

بهمئی مقهور کرونا!/وقتی مردم دستورالعمل‌ها را رعایت نمی‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی جلسه شورای سلامت شهرستان بهمئی با حضور آذر صفایی معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد و قلعه گلاب معاون فنی معاوت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی  کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار شهرستان و اعضای شورای تامین و شورای اداری و ادارات شهرستان بهمئی در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی برگزار شد. 

حکمت اله سنائی فرماندار شهرستان بهمئی در این نشست اظهار کرد: همان گونه که خبر دارید وضعیت شهرستان بسیار بحرانی و قرمز است در روزهای اخیر افزایش ابتلا به کرونا در شهرستان بهمئی بسیار بالا بود و برای کنترل بیماری در سطح شهرستان امکانات آن چنانی نداریم. 

سنائی تصریح کرد: از مسوولان استانی می‌خواهیم که طرح های نیمه تمام بهمئی را مد نظر قرار داده و بیمارستان را در اولویت خود قرار دهند. 

فرماندار افزود: از تمام ادارات که از ابتدای شیوع کرونا تا حال پای کار هستند و به صورت قرارگاهی برای کنترل بیماری کرونا تلاش می کنند قدردانی می‌کنیم انتظار داریم مردم تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا بیماری در سطح شهرستان کنترل شود. 

علی آبشنگ رئیس شبکه بهداشت شهرستان بهمئی هم در این نشست گفت: از مردم می خواهیم نکات و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند مهم ترین مشکل ما در شهرستان همین مراسمات و تجمعات است که مردم با همکاری ادارات برای کنترل ویروس کمک کنند. 

آبشنگ افزود: از دانشگاه علوم پزشکی استان خوزستان که برای بستری شدن بیماران در شهرستان بهبهان اقدام کردند تقدیر و تشکر می کنیم. 

وی گفت: مردم شهرستان فعالیت مدارس را پیگیری می کنند و ما هیچ تصمیمی نمی توانیم بگیرم زیرا این تصمیمات زیر نظر ستاد ملی مبارزه با کرونای کشور و استان است. 

محمدرضا قلعه گلاب معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان هم در نشست افزود: وضعیت شهرستان بهمئی در ابتدای شیوع این بیماری بسیار خوب بود اما اکنون وضعیت شهرستان بهمئی بحرانی بوده و وضعیت خوبی ندارد به اتفاق معاون استاندار و فرماندار شهرستان بهمئی بازدیدی از ادارات داشتیم که وضعیت رضایت‌بخش نبود. 

قلعه گلاب افزود: شهرستان بهمئی تا الان تعداد بسیاری کمی مرگ و میر داشته که اگر پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند وضعیت بهتر خواهد شد امروز در شهرستان بهمئی شاهد بودیم که تعداد خانم‌های ماسک زده بیشتر از آقایان بود. 

این مسوول گفت: در شهرستان بهمئی که تعداد مبتلایان آن بالاست امکانات خوبی ندارد و ما در استان تلاش می کنیم که هر چه زودتر بیمارستان به بهره برداری برسد. 

قلعه گلاب افزود: شیوع بیماری در شهرستان بهمئی بیشتر از شهرستان های دیگر استان است و کنترل بیماری در شهرستان بهمئی در دست خود مسئولان و مردم است شرایط آسان نیست واقعا در شرایط جنگی هستیم و ادارات شهرستان بهمئی باید آمادگی لازم را برای هر گونه وضعیت بحرانی داشته باشند. 

انتهای پیام/

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول