اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

رونمایی از آثار فاخر رادیویی و تلویزیونی در زنجان

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: برنامه‌های پلاک، تقویم عزت، نشانه‌ها و شجره طیبه در حال پخش است و بنا داریم سریال فاخر میراث مجید با موضوع شهید راه علم دکتر مجید شهریاری، تله فیلم شهید یوسف قربانی، مستند نیلوفران آبی همزمان با کنگره شهدا رونمایی می‌شود.

رونمایی از آثار فاخر رادیویی و تلویزیونی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن لطیفی در جلسه مشترک با فرمانده سپاه استان زنجان با اشاره به فلسفه تشکیل نهاد مقدس بسیج اظهار کرد: خدمات ارزنده بسیج از ابتدای انقلاب بر هیچ کسی پوشیده نیست و این نهاد مقدس و مردمی با ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی همواره پشتیبان بسیار قوی برای نظام جمهوری اسلامی در تمامی حوادث، مسائل و بحران‌ها بوده و هست.

وی افزود: گسترش معنویت فردی و اجتماعی، ریل‌گذاری برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی،‌ ترویج ارزش‌های دینی در حوزه‌های تخصصی همچون هنر،‌ ورزش و رسانه، ‌خدمتگزاری بی‌منت به مردم در شرایط سخت و حوادث همچنین ایستادگی در برابر تهاجم فرهنگی دشمن از کارکردهای نهاد بسیج در چهار دهه از عمر بابرکت این شجره طیبه است.

رئیس رسانه استانی با اشاره به تجربه موفق حضور اقشار مختلف در برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: تمام سلائق و گرایشها زیر پرچم جمهوری اسلامی آماده جانفشانی در راه اسلام و ایران هستند و رسانه استانی آماده برنامه‌سازی در هفته بسیج با حضور بسیجیان موفق و کارآفرین است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان زنجان با اشاره به در پیش بودن کنگره بزرگداشت 3 هزار و 535 شهید استان گفت: در حال حاضر برنامه‌های پلاک، تقویم عزت، نشانه‌ها و شجره طیبه در حال پخش است و بنا داریم سریال فاخر میراث مجید با موضوع شهید راه علم دکتر مجید شهریاری، تله فیلم شهید یوسف قربانی، مستند نیلوفران آبی، مستند سرداران شاخص و ویدئو کلیپ فاخر ویژه کنگره در کنار سلسله نمایش‌های رادیویی طبقه الف و فاخر را در روز برگزاری کنگره رونمایی کنیم.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان هم با تقدیر از اهتمام ویژه صدا و سیمای استان به فرهنگ ایثار و شهادت و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، از تلاش‌های بی‌وقفه رسانه استانی در سال جاری در موضوع بیماری کرونا قدردانی کرده و گفت: انعکاس برنامه‌های فرهنگی به ویژه تولیدات مرتبط با مدافعان مرزهای عزت و شرف از هر قشر و صنف به ویژه در ایام هفته بسیج تأثیر بسزایی در تقویت بنیان‌های اعتقادی و اتحاد جامعه و افزایش روحیه و انگیزه بسیجیان دارد.  

سردار کرمی افزود: باید قدردان این ملت که در عرصه‌های‌ مختلف با حضور حماسی خود نقش‌آفرینی کردند باشیم و فراموش نشود که اتکا به خداوند، مردم و استفاده از ظرفیت‌های داخلی همیشه برکات فراوانی برای میهن اسلامی به ارمغان دارد.

وی تصریح کرد: در شرایطی که انتشار  ویروس کرونا امکان هر نوع تجمع به منظور برگزاری مراسم را سلب کرده بود، شبکه استانی با تمهیدات صورت گرفته،  زیبایی و هنرمندی به شکل شایسته‌ای خلاء را پر کرد و نقش تأثیرگذار خود را در هفته دفاع مقدس به بهترین شکل ایفا نمود.

مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه استان هم در این جلسه با تقدیر از تلاش‌های صدا و سیمای مرکز زنجان در توجه ویژه به موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت  به ویژه در چهل سالگی دفاع مقدس، گفت: بسیج در حوزه فرهنگ و اندیشه حضور جدی دارد و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب را وظیفه خود می‌داند که این مهم با همراهی رسانه ملی امکان پیدا می‌کند.

 حجت‌الاسلام حسن بیگدلی افزود: بسیج در طول ۴۰ سال گذشته همواره خادم مردم بوده و از هیچ‌گونه مجاهدت و ایثار برای آسایش و آرامش مردم دریغ نکرده است و امروز هم با حضور جدی در بخش‌های مختلف یاریگر نظام هستند و تلاش می‌کنند از ظرفیت‌های این حوزه برای ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی به بهترین روش بهره گیرند.

در ادامه این جلسه معاونین و مدیران دو نهاد به بیان برنامه‌های در نظر گرفته شده برای گرامیداشت هفته بسیج پرداخت و هماهنگی‌های لازم برای برگزاری مشترک این برنامه انجام شد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول