اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

شستا از نخبگان در مدیریت‌های استان فارس بیشتر استفاده کند

رییس مجمع نمایندگان استان فارس گفت: شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) می تواند در فارس موجبات رونق تولید و اشتغال را فراهم کند.

شستا از نخبگان در مدیریت‌های استان فارس بیشتر استفاده کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ابراهیم عزیزی در نشست مشترک با مدیرعامل شستا، استاندار فارس ، دو تن از دیگر نمایندگان شیراز و جمعی از مدیران کارخانه‌های زیرمجموعه شستا در استان اظهار داشت: با توجه به ظرفیت های بالای استان فارس، ضرورت سرمایه گذاری شستا در این استان احساس می شود و باید از این ظرفیت استفاده کرد.

او استفاده از نخبگان و ظرفیت های نیروی انسانی استان فارس توسط شستا را خواستار شد و گفت: مدیرانی که به استان می آیند حتما قابلیت هایی داشته اند اما وقتی ما در استان نیروهای نخبه و متخصص داریم انتظار می رود که بیشتر از آنها استفاده شود.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس بیان کرد: موضوع بعدی استفاده از ظرفیت های واحدهای خوشنام و خوش سابقه استان فارس است که می تواند مورد توجه شستا قرار گیرد.

او همچنین به وضعیت کارخانه سیمان شیراز نیز اشاره کرد و افزود: این کارخانه در زمینه آلایندگی مشکلاتی داشته اما حتما باید یک واحد متناسب در این شهر با فرصت های اشتغالزا پیش بینی شود تا بتوان از ظرفیت های آن استفاده کرد.

رییس مجمع نمایندگان استان فارس با بیان اینکه امیدواریم در کنار یکدیگر زمینه رشد و شکوفایی واحدهای تولیدی را در استان فراهم کنیم، افزود: رونق تولید در سال جهش تولید میسر نخواهد شد مگر با عزم و اراده جدی مسوولان استان و مطالبه گری در مرکز که باید به صورت مستمر انجام پذیرد.

گفتنی است؛ در این نشست برخی از مدیران کارخانه ها به بیان مشکلات، درخواستها و دیدگاه‌های خود پرداختند که توسط رضوانی فر مدیر عامل شستا پاسخ داده شد.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول