اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

کشف انبار روغن خوراکی و مواد غذایی احتکار شده در«مهران»

فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: تعداد هزار و 160 قوطی روغن نباتی جامد و مایع، یک تن برنج و مقداری اقلام خوراکی مورد نیاز مردم از جمله چای، ماکارانی، آبلیمو احتکار شده در شهرستان مهران کشف شد.

کشف انبار روغن خوراکی و مواد غذایی احتکار شده در«مهران»

سرهنگ قدرت‌الله شهبازبیگی فرمانده انتظامی شهرستان مهران ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان با انجام اقدامات خاص پلیسی و اطلاعاتی محل دپوی یک محموله روغن نباتی و برنج  را در سطح شهر شناسایی کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از این انبار تعداد هزار و 160  قوطی روغن نباتی جامد و مایع، یک تن برنج و مقداری اقلام خوراکی مورد نیاز مردم از جمله چای، ماکارانی، آبلیمو احتکار شده کشف شد.

سرهنگ شهبازبیگی با اشاره به اینکه محموله کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و 100  میلیون ریال ارزش گذاری شده است ادامه داد: در این زمینه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران درپایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می‌زند که از تمام مردم تقاضا می‌شود هرگونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ 9708

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول