اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

مهدهای کودک ۱۰ شهرستان ایلام تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

مدیر کل بهزیستی ایلام گفت: با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا فعالیت تمامی مهدهای کودک در ۱۰ شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

مهدهای کودک ۱۰ شهرستان ایلام تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

زهرا همتی مدیر کل بهزیستی ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا و اعلام ستاد استانی کرونا مبنی بر تعطیلی برخی گروه‌های شغلی و با هماهنگی انجام گرفته با دانشگاه علوم پزشکی استان، فعالیت تمامی مهدهای کودک در ۱۰ شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی افزود: به همین منظور کلیه مهدهای کودک شهرستان‌های استان ایلام به جز هلیلان( شهرستان با وضعیت زرد) تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.

مدیرکل بهزیستی ایلام اظهار داشت: تعطیلی مهدهای کودک این شهرستان‌ها به منظور مقابله با کرونا، حفظ سلامت کودکان و مربیان مهدهای کودک انجام می‌شود.

به گفته‌‌ی همتی همچنین به کلیه مراکز شبانه روزی دولتی و غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی نیز اعلام شده تا به منظور ارتقا سلامت کودکان و مددجویان و همچنین پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اقدام های بهداشتی لازم انجام دهند.

لازم به ذکر است؛ ۳۳۰ مهد کودک در استان ایلام وجود دارد.

انتهای پیام/970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول