اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

انتقاد از نحوه اجرای دورکاری در ادارات کهگیلویه و بویراحمد/کرونا نیروی شرکتی و رسمی نمی‌شناسد!

دورکاری ادارات یکی از برنامه‌ها برای حفظ سلامت کارمندان و ارباب رجوع‌ها در این شرایط سخت کرونا است اما نحوه اجرای آن مورد انتقاد است.

انتقاد از نحوه اجرای دورکاری در ادارات کهگیلویه و بویراحمد/کرونا نیروی شرکتی و رسمی نمی‌شناسد!

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، این روزها کرونا اوضاع شهر و کشورمان را سیاه کرده و هر چه جلوتر می‌رویم این ویروس منحوس که هنوز دارو و واکسنی برایش پیدا نشده بی‌رحم‌تر می‌شود.

در این اوضاع و شرایط سخت کرونا تدابیری اندیشیده شده بلکه از بی‌رحم این ویروس کاسته شود یکی از اقدامات صورت گرفته دورکاری کارمندان(حضور دو سوم کارکنان در  محل کار و خدمت‌رسانی یک سوم کارکنان در خانه) در ادارات است.
 
 دور کاری ادارات چند وقتی است با توجه به وضعیت قرمز و سیاه برخی شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود و دیروز هم دورکاری کارمندان برای تا پایان هفته جاری تمدید شد.

اما برخی نیروهای شرکتی و قراردادی و حتی نیروهای رسمی ادارات کهگیلویه و بویراحمد از نحوه اجرای دور کاری در این شرایط سخت گلایه دارند.

کارکنان شرکتی دانشگاه‌ها از اینکه در این دورکاری آنها دیده نمی‌شوند گلایه دارند و خواستند رسانه‌ها صدای آنها را به گوش استاندار کهگیلویه و بویراحمد که با همه توان در میدان مبارزه با بیماری کرونا است برسانند.

نیروهای شرکتی دانشگاه‌ها در گفت‌وگو با فارس به این مورد اشاره کردند که برخی از همکارانشان به کرونا مبتلا شدند اما با این شرایط بازهم دورکاری برای آنها اجرا نمی‌شود.

از سوی دیگر کارمندان شرکت پست هم از اینکه دورکاری در مورد آنها اجرا نمی‌شود گلایه دارند آنها هم می‌گویند همکارانشان کرونا گرفتند اما مسئولان نسبت به اجرای دو سوم حضور کارکنان بی‌توجه هستند. توجیحشان هم این است که وزیر نامه فرستاده که دورکاری شامل کارمندان پست نمی‌شود اما نامه‌ای به ما نشان نمی‌دهند.

به هر حال هدف از اجرای دورکاری حفظ و تامین سلامت کارکنان ادارات و مراجعه کنندگان در این شرایط سیاه و بحرانی کرونا است اما اینکه میان کارمند رسمی و شرکتی و قراردادی تفاوت قائل می‌شود نگران کننده بوده و امیدواریم حسین کلانتری استاندار به این موضوع رسیدگی کند چرا که کرونا کارمند شرکتی و قراردادی نمی‌شناسد!
 
انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول