اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

رفع توقیف موتورسیکلت‌های رسوبی در کرمانشاه/ بیش از ۸۸۰۰ دستگاه موتورسیکلت توقیفی داریم

رئیس پلیس راهنمائی ورانندگی استان کرمانشاه از ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی موجود در پارکینگ‌های استان از ۱۷ آبان‌ماه خبر داد.

رفع توقیف موتورسیکلت‌های رسوبی در کرمانشاه/ بیش از ۸۸۰۰ دستگاه موتورسیکلت توقیفی داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، فضل‌الله شیری امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: در راستای تسهیلات جدید برای مردم، دستورالعمل صادره موتورسیکلت‌های رسوبی در پارکینگ‌های استان از هفدهم آبان با شرایط اعلامی ترخیص می‌شوند. ۸۸۰۰

وی افزود: براساس این دستورالعمل مالکان موتورسیکلت‌های توقیفی می‌توانند با همراه داشتن کارت ملی خود و اسناد موتورسیکلت به پلیس+۱۰ و یا برنامه کاربردی «پلیس من» و در صورت لزوم یگان توقیف کننده مراجعه و درخواست ترخیص موتورسیکلت خود را ثبت و تسلیم مرجع مربوطه کنند.

رئیس پلیس راهنمائی ورانندگی استان کرمانشاه در ادامه به الزامی بودن مدارک مورد نیاز جهت ترخیص اشاره و خاطرنشان کرد: علاوه بر حضور مالک و متصرف قانونی و ارائه مدارک موتورسیکلت شامل سند مالکیت (برگ سبز) کارت موتور، سند کارخانه سازنده و بیمه نامه شخص ثالث الزامی است.

وی در خصوص سایر امتیازات در نظر گرفته شده برای صاحبان موتورسیکلت‌های رسوبی، تصریح کرد: موتورسیکلت‌های که فاقد پلاک یا بیمه نامه شخص ثالث و همچنین فاقد گواهینامه رانندگی باشند می‌توانند باسپردن تعهدنامه مبنی بر عدم استفاده تا زمان شماره‌گذاری و اخذ بیمه شخص ثالث، نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

شیری ادامه داد: با عنایت به این که برابر قانون سن تردد برای موتورسیکلت‌ها هشت سال است، شرط ترخیص برای اینگونه موتورسیکلت‌ها مدت مذکور است.

وی یادآور شد: مالک و نماینده قانونی وی در زمان ترخیص ملزم به پرداخت تمامی هزینه‌های قانونی شامل جریمه‌های رانندگی و هزینه انتقال و پارکینگ خواهند بود.

رئیس پلیس راهور استان کرماشاه همچنین با اشاره به محدود بودن زمان اجرای این طرح، گفت: مالکان موتورسیکلت‌های رسوبی به منظور بهره‌مندی از مزایای این طرح 2 ماه فرصت دارند جهت ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

وی در پایان از وجود ۸ هزار و ۸۱۲ دستگاه موتورسیکلت رسوبی در پارکینگ‌های استان که شرایط ترخیص را دارا هستند خبر داد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول