اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

اعطا 47 میلیاردی تسهیلات کرونا به اصناف آسیب دیده در سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: تا پایان مهرماه امسال، تسهیلات به ارزش 46 میلیارد و 990 میلیون ریال به صنوف آسیب دیده از کرونا در این استان اعطاء شده است.

اعطا 47 میلیاردی تسهیلات کرونا به اصناف آسیب دیده در سیستان و بلوچستان

داود شهرکی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا در جهان باعث تعطیلی صنوف ومشاغل زیادی گردیده ودر استان سیستان وبلوچستان همانند سایر کشور، برخی رسته های صنفی متضرر شدند که درراستای حمایت از کسب وکارهای آسیب دیده ، در مجموع تسهیلات به ارزش 46 میلیارد و 990 میلیون ریال  به صنوف آسیب دیده از کرونا در سطح استان اعطاء شده است.

وی ادامه داد: روند پرداخت تسهیلات بدین صورت بوده  که مرکز اموراصناف وبازرگانان با اعلام لیست رسته های صنفی مشمول دریافت تسهیلات حمایتی آسیب دیده از ویروس کرونا از مشاغل مذکور درخواست نمود تا جهت ثبت نام به سامانه وزارت کار و،رفاه و امور اجتماعی مراجعه نمایند و با ابلاغ موضوع به ادارات و نمایندگیهای تابعه و اتاق اصناف مرکز استان، ثبت نام مشاغل آسیب دیده و روند اعطای تسهیلات به صنوف اعلام شده، آغاز شد.

این مسؤول گفت: تا پایان مهرماه سالجاری به 450 واحد صنفی متقاضی، تسهیلات کرونا پرداخت گردیده که تسهیلات پرداختی در شهرستان زاهدان به مبلغ 23 میلیار د و 80 میلیون ریال ، شهرستان زابل 20 میلیارد و 890 میلیون ریال، شهرستان خاش 540 میلیون ریال، شهرستان ایرانشهر 120 میلیون ریال، زهک 340 میلیون ریال، هیرمند یک میلیارد و 840 میلیون ریال، مهرستان 60 میلیون ریال  و شهرستان هامون 120 میلیون ریال است.

 انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول