اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( 17 آبان ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی روز شنبه در نشست ستاد استانی مبارزه با کرونای استان ایلام گفت: فعالیت تمامی بانک‌های شهرستان‌های با وضعیت سیاه شامل ایلام، ایوان و چرداول در روزهای پنجشنبه تعطیل است.

وی یادآور شد: همچنین با توجه به وضعیت بحرانی این سه شهرستان ساعت کار ادارات و بانک‌ها نیز از روز شنبه تا چهارشنبه این هفته تا ساعت ۱۲ ظهر خواهد بود.

تهیه ۵۰۰ کپسول اکسیژن برای مراکز درمانی ایلام

محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از خریداری ۳۰۰ کپسول اکسیژن برای مراکز درمانی استان خبر داد و گفت: با حمایت استاندار ایلام ۲۰۰ دستگاه دیگر در حال خریداری است که در اختیار بیمارستان‌های دولتی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه دستگاه اکسیژن‌ساز در بیمارستان مصطفی خمینی(ره) تامین شده است، افزود: دستگاه اکسیژن‌ساز برای بیمارستان امام خمینی(ره) نیز در حال تامین است.

برگزاری جشنواره داستان نویسی در دو مقطع سنی نوجوانان و بزرگسالان در استان ایلام

حشمت‌الله کرمی‌نژاد رئیس انجمن ادبیات داستانی سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام بیان کرد: این جشنواره در قالب داستان کوتاه و در دو گروه سنی بزرگسالان و نوجوان و در هفت موضوع  برگزار می‌شود و متقاضیان می‌توانند آثار خود را حداکثر تا 15 آذرماه به دبیرخانه این جشنواره به آدرس ایلام- مجتمع فرهنگی هنری ارشاد ایلام- سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام ارسال کنند.

وی با بیان اینکه جشنواره ادبیات داستانی ایلام با همکاری سازمان بسیج هنرمندان استان و حوزه هنری استان برگزار می‌شود افزود: به منظور سهولت در  ارسال آثار، متقاضیان نویسنده می‌توانند آثار خود را در قالب فایل وورد از طریق پیام رسان واتساپ یا تلگرام به شماره 09188435671 برای دبیر اجرایی این جشنواره نیز ارسال کنند.

آبدانان پایین‌ترین درصد رعایت پروتکل‌های کرونا در ایلام را دارد

جمیل صادقی‌فر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: شهرستان آبدانان پایین‌ترین درصد رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی کرونا را در سطح استان دارد.

وی افزود: اکنون میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شهرستان آبدانان ۴۰ درصد است که پایین‌ترین سطح نسبت به سایر شهرستان‌های استان است.

انتهای پیام/ 9708

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول