اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

پرونده‌های قضائی مربوط به تعریض جاده‌ها خارج از نوبت رسیدگی می‌شوند

معاون دادستان چهارمحال و بختیاری گفت: پرونده‌های مربوط به مشکلات اجتماعی ایجاد شده در زمینه احداث‌ جاده‌ها، به صورت فوق‌العاده و خارج از نوبت رسیدگی می‌شوند.

پرونده‌های قضائی مربوط به تعریض جاده‌ها خارج از نوبت رسیدگی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد آرش اشرفی امشب در جلسه اقتصاد مقاومتی در استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: تسریع در احداث جاده‌های جدید و مناسب از جمله دغدغه‌های دستگاه قضائی استان است زیرا بسیاری از پرونده‌های تصادفات منجر به فوت و مجروحیت به دلیل نقص جاده‌ها می‌باشد.

معاون دادستان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: به تمامی دادستان‌های شهرستان‌های استان ابلاغ خواهد شد که پرونده‌های مربوط به مشکلات اجتماعی ایجاد شده در زمینه احداث‌ جاده‌ها، به صورت فوق‌العاده و خارج از نوبت رسیدگی شوند تا از تحمیل هزینه اضافی بر دوش پیمانکاران و عدم جذب به موقع اعتبارات که منجر به برگشت آن‌ها می‌شود، جلوگیری کرد.

وی با گلایه از مدیران دستگاه‌های اجرائی گفت: متاسفانه از جمله عوامل طولانی شدن روند رسیدگی به پرونده‌های مربوط به مشکلات ایجاد شده در اجرای پروژه‌های عمرانی عدم پیگیری، دفاع مناسب و ارائه مستندات از سوی مدیران دستگاه‌ها می‌باشد که لازم است توجه بیشتری داشته باشند.

اشرفی تصریح  کرد: در زمینه احداث راه‌ها نیز به طور معمول تعداد زیادی از مردم و کشاورزان شاکی می‌شوند که باید در جلسات دادگاه هم شاکی و هم متشاکی که عموما ادارات هستند حاضر شوند و با ارائه مدارک و مستندات دفاعیاتی داشته باشند که در صورت عدم حضور هر کدام ممکن است رای به نفع دیگری صادر شود لذا افزایش تعامل و همکاری با دستگاه قضائی برای تسریع پیگیری روند پرونده‌ها ضروری است.

انتهای پیام/68033/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول