اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کشف 35 تن روغن خوراکی احتکار شده در نجف‌آباد

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف 35 تن و 450 کیلو انواع روغن خوراکی ، 9 تن شکر، 7 هزار و 24 بسته ماکارونی، 3 هزار و 100 کیلو حبوبات، 600 لیتر مایع ظرفشویی و یک تن و 131 کیلو پودر ماشین لباسشویی احتکار شده در نجف‌آباد خبر داد.

کشف 35 تن روغن خوراکی احتکار شده در نجف‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا هاشمی‌فر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان نجف‌آباد با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند فردی اقدام به احتکار روغن خوراکی و مقدار زیادی دیگر اقلام خوراکی کرده که بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: ماموران با انجام تحقیقات نامحسوس و حصول اطمینان از احتکار کالا در انبار مذکور، روز گذشته با هماهنگی قضائی به همراه تیمی از بازرسان اداره تعزیرات و اداره صمت این شهرستان به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده در بازرسی از این انبار، ۲۵ تن و ۶۲۵ کیلو روغن نباتی، ۹ تن و ۸۲۵ لیتر روغن مایع،۹ تن شکر، ۷ هزار و ۲۴ بسته ماکارونی، ۳ هزار و ۱۰۰ کیلو حبوبات، ۶۰۰ لیتر مایع ظرفشویی و یک تن و ۱۳۱ کیلو پودر ماشین لباسشویی احتکار شده را کشف کردند.

هاشمی‌فر  با اشاره به پلمب انبار مذکور خاطر نشان کرد: ارزش ریالی کالاهای کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۵ میلیارد و ۶۵۵ میلیون ریال اعلام شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد، نیروی انتظامی با افرادی که بخواهند برای سود بیشتر خود ارزاق عمومی  را احتکار کنند برخورد قاطع و قانونی می‌کند و امید است مردم عزیز نیز با پلیس تعامل داشته باشند و هرگونه اخبار مربوط به قاچاق و احتکار کالا را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند تا اقدامات قانونی در اسرع وقت انجام شود.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول