اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

تاکید نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی بر لزوم اشتغال‌‌زایی در استان

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: در طرح‌های سرمایه‌گذاری برای معرفی به صندوق‌های بزرگ سرمایه‌گذاری پیشنهاد می‌شودکه پروژه‌های با اشتغال زایی بالا در اولویت باشد.

تاکید نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی بر لزوم اشتغال‌‌زایی در استان

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در نشست مجمع نمایندگان و مدیران استانی اظهار داشت: در طرح‌های سرمایه‌گذاری برای معرفی به صندوق‌های بزرگ سرمایه‌گذاری پیشنهاد می‌شود که پروژه‌های با اشتغال زایی بالا در اولویت باشد.

وی افزود: استان ظرفیت‌های معدنی ویژه‌ای دارد که می‌توان نسبت به پیشگیری از خام فروشی و استفاده بهینه برای ایجاد اشتغال استفاده کرد.

وی ادامه داد: فعال سازی و ساماندهی گمرکات مرزی، و رونق تولید منجر به صادرات می‌شود و کشاورزی نوین را از دیگر اولویت‌هایی می‌توان برشمرد که برای دعوت از سرمایه‌‌گذاری صندوق‌های بزرگ پیشنهاد داد.

نماینده ولی فقیه درآذربایجان‌غربی خطاب به نمایندگان و مدیران استانی خاطرنشان کرد: همدلی نمایندگان و مدیران استانی برای توسعه قابل تقدیر است و این همدلی برای توسعه را که در قالب نشست مجمع نمایندگان و مسوولین تبلور می‌یابد جای خوشحالی دارد و چنین جلساتی را در گذشته شاهد نبودیم و روند فعلی قابل تقدیر است.

قریشی عنوان کرد: این وحدت و همدلی را از دست ندهید و اجازه ندهید مباحث قومی، جناحی و مذهبی این وحدت را خدشه دار کند و هر چقدر همدلی تقویت شود می‌توان گام‌های اساسی‌تر برای توسعه برداشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول