اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

انتخابات، تهدید ترامپ و استرس در عمق اتاق خبر آمریکا

مجری ارشد «ABC News» در مورد فضای اتاق خبر گفت: ما آماده هستیم. منتظریم اتفاقی در اینجا بیفتد.«جورج استفانوپولوس» مجری ارشد شبکه خبری «اِی بی سی» می گوید از روز انتخابات تا الان سرجمع فقط 14 ساعت خوابیده ام.

انتخابات، تهدید ترامپ و استرس در عمق اتاق خبر آمریکا

به گزارش خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس به نقل از هالیوود ریپورتر، «جورج استفانوپولوس» مجری ارشد شبکه خبری «اِی بی سی»  می گوید از روز انتخابات تا الان سرجمع فقط ۱۴ ساعت خوابیده ام.

 

استفانوپولوس در مورد فضای اتاق خبر «ABC News» گفت: ما آماده هستیم. منتظریم اتفاقی در اینجا بیفتد. استرس واقعا بالاست.

وی روز جمعه به «جیمی کیمل»، مجری برنامه «late-night» (آخر شب)، گفت که جورج استفانوپولوس از سه شنبه هفته گذشته تا الان در حالی که نتایج انتخابات ۲۰۲۰ را پوشش می داد، فقط ۱۴ ساعت خوابیده است.

استفانوپولوس در حالی که از مجموعه «خبری اِی بی سی»(ABC News) در آخرین قسمت برنامه زنده «late-night» (آخر شب)، با اجرای «جیمی کیمل» حضور یافته بود گفت: از روز آغاز رای گیری پیوسته سر کار و در تحریریه خبر بوده ام و امروز فقط برای دوش گرفتن به خانه رفتم.

 

روزهای کاری طولانی مدت «جان کینگ» خبرنگار ارشد «CNN» و «استیو کورناکی»خبرنگار سیاسی ملی «NBC News» در این روزهای شمارش آرا،، این مجریان را با موضوعات متمرکز بر مسائل سیاسی در طول روز انتخابات و پس از آن، در یک روی سکه به شدت با خستگی توام با استرس مواجه ساخته و در روی دیگر سکه، به یکی از موضوعات جذاب کاربران شبکه های اجتماعی در سال ۲۰۲۰ تبدیل شده است.

 

کیمل در گفتگوی روز جمعه ساعت ۴ بعد از ظهر گفت: همانطور که جو بایدن معاون رئیس جمهور پیشین در حال پیروزی در برابر رئیس جمهور ترامپ است اما هنوز به حد نساب آرا کافی کالج انتخاباتی نرسیده و استرس «جورج استفانوپولوس» مجری ارشد و مجری برنامه ABC News تا لحظه اعلام رسمی برنده انتخابات وجود خواهد داشت.

 

استفانوپولوس گفت: در تحریریه یا همان اتاق خبر ما آماده هستیم. منتظریم اتفاقی در اینجا بیفتد. ما تمام روز را منتظر بوده ایم، تمام هفته را منتظر بودهایم. ما به وقوع یک اتفاق نزدیک هستیم و همین بسیار استرس زا است.

کیمل از استفانوپولوس پرسید که آیا مواردی هست که محرمانه باشد و نباید عموم مردم از آن مطلع باشند و فقط شما سردبیران ارشد از آن اطلاع داشته باشید؟ که وی در جواب تلویحا گفت که هیچ اطلاعات محرمانه ای پیش ما نیست. بین آن عده که اطلاعات فوق محرمانه را در اختیار دارند و ماها که برنامه زنده روی آنتن می بریم دیواری واقعی وجود دارد ازینرو فشار آنچنانی در این خصوص وجود ندارد.

 

وی افزود که وقتی فکر می کنید چیزی را می دانید، می توانید مثل بقیه بفهمید که کاملاً اشتباه است. ترامپ سه شنبه شب در مبارزات انتخاباتی قبل از اینکه نتایج بیشتری از تعداد آرا بدست بیاورد فکر می کرد حتما برنده خواهد شد.

 

استفانوپولوس در مورد اینکه آیا فکر می کند ترامپ در صورت پیروزی بایدن، شکست را قبول خواهد کرد یا خیر، گفت: ممکن است به قول خودش تصدیق کند که انتخابات از او به سرقت رفته است. اگر شکست را قبول کند، سخنرانی او احتمالاً مثل روال معمول تودیع ریاست جمهوری  نخواهد بود و دقیق نمی توان این مساله را پیش بینی کرد.

 

این مجری ارشد خبری گفت: روز جمعه تا آن زمان که بایدن از موفقیت خود کاملا مطمئن شده بود اما در سخنرانی خود، پیروزی اش در انتخابات را اعلام نکرد اما بعد معلوم شد از آن طرف او و سناتور «کامالا هریس»  با کارشناسان حوزه های اقتصادی و حوزه درمان کووید ۱۹ نشست هایی برای آمادگی در مورد این دو موضوع مهم برگزار کرده اند.

 

بایدن همچنین پیام وحدت را برای ملتی فرستاد که داشت به وسیله انتخابات تقسیم می شد و به شدت از هم می پاشید. هدف ما از سیاست ... این نیست که به شعله درگیری دامن بزنیم، بلکه هدفمان حل مشکلات است.

تنها مساله اصلی نوع واکنش و برخورد ترامپ در پذیرش شکست در انتخابات و انتقال مسالمت آمیز قدرت است که به دلیل نوع شخصیت دمدممی مزاجش تا آن زمان هیچ چیز قابل پیش بینی نخواهد بود و همین خواب را از چشمان اهالی اتاق خبر رسانه های آمریکایی می رباید.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول