اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

سارقان به مقر «اصفهانیان» زدند/ منعی برای حضور بازنشستگان در انتخابات وجود ندارد

دبیر هیأت فوتبال استان زنجان گفت: سارقی با نفوذ به داخل ساختمان هیأت فوتبال استان زنجان، ضمن شعارنویسی بر دیوار اسناد و مدارک این هیأت را به هم ریختند.

سارقان به مقر «اصفهانیان» زدند/ منعی برای حضور بازنشستگان در انتخابات وجود ندارد

مهدی ناصحی مفرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اتفاقات روی داده و و ورود سارق به دفتر هیأت استان صورت گرفت، اظهار کرد: چهاردهم آبان ماه سال 1399 یعنی روز چهارشنبه هفته گذشته حین ورود به هیأت فوتبال متوجه قطع بودن برق در دفتر هیأت در استان زنجان شدم.

دبیر هیأت فوتبال استان زنجان با اشاره به اینکه برق در دفتر هیأت فوتبال در روز چهارشنبه هفته گذشته قطع بوده است، تصریح کرد: برای پیگیری این موضوع به اتاق کمیته مسابقات رفتم و دیدم که همه برگه‌ها و اسناد مربوط به واحد مسابقات روی زمین ریخته و متوجه شدم، شب کسی وارد آبدارخانه شده و از آنجا به دفاتر راه پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه فردی که وارد هیأت فوتبال شده بود نوشته‌هایی نیز از خود بر روی دیوار به یادگار گذشته‌ است، تصریح کرد: پس از مواجه با این صحنه‌ها موضوع را با حراست اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان و پلیس در میان گذاشتیم و برای تکمیل پرونده و پیگیری از یگان تجسس نیز آمدند و انگشت نگاری و اطلاعات برداری لازم را انجام دادند.

دبیر هیأت فوتبال استان زنجان با بیان اینکه ابتدا تصور می‌شد اسناد و مدارکی کم شده است، گفت: روز بعد هنگام مرتب کردن اتاق‌های به هم ریخته متوجه شدیم چیزی کم نشده است.

وی در رابطه با نحوه ورود سارق به دفتر هیأت فوتبال تصریح کرد: با توجه به اینکه در محل دفتر هیأت فوتبال زنجان دوربین‌هایی تعبیه شده است که وقایع را ثبت می‌کنند با دیدن این فیلم‌ها متوجه شدیم این فرد حدود ساعت 22 و 30 دقیقه شب وارد پشت بام می‌شود.

ناصحی مفرد ادامه داد: این فرد حدود یک ساعت در پشت بام متوقف و بعد از طریق باز کردن درب آبدارخانه و با شکستن در وارد اتاق‌های دیگر می‌شود.

دبیر هیأت فوتبال استان زنجان در ادامه با اشاره به برگزاری  مجمع انتخابات هیأت فوتبال استان زنجان گفت: این انتخابات آذرماه امسال برگزار خواهد شد و طبق بخشنامه و اساس‌نامه فرصت یک هفته‌ای برای کسانی که دوست دارند در این انتخابات شرکت کنند، داده شده است.

ناصحی مفرد در رابطه با شرایطی که باید کاندید‌ها برای ریاست هیأت فوتبال استان زنجان داشته باشند، گفت: افرادی که دوست دارند در این انتخابات حضور داشته باشد باید دارای مدرک لیسانس و سابقه مدیریتی داشته باشند که خوشبختانه استقبال خوبی صورت گرفت و 9 نفر نیز برای این انتخابات کاندیدا شده‌اند.

ناصحی مفرد در رابطه با تأیید مدارک ثبت نام شدگان گفت: ما کمیته سه نفره‌ای را برگزار کردیم تا در آن این مدارک و اطلاعات جمع شده از ثبت‌نام کنندگان را تأیید کنیم که در آن نماینده‌ اداره ورزش و جوانان، نماینده واحد حقوقی هیأت فوتبال و من به عنوان دبیر هیأت فوتبال حضور داشتم.

دبیر هیأت فوتبال استان زنجان ادامه داد: بعد از تأیید اطلاعات این مدارک را به مراکز ذی‌ربط ارسال کردیم تا پیگیری‌های لازم را انجام دهند که ممکن از این تعداد برخی تأیید و برخی هم حذف شوند.

وی در رابطه با حضور بازنشستگان در این انتخابات گفت: در لیست ثبت‌نامی‌های استان زنجان بازنشسته داریم و طبق اساس نامه‌ای که فدراسیون فوتبال به ما ارسال کرده است منعی برای حضور بازنشستگان در این انتخابات نیست.

ناصحی مفرد افزود: فدراسیون فوتبال شرایط سنی گذاشته است که در آن افراد 35 تا 70 سال می‌توانند در انتخابات شرکت کنند که امکان آن وجود دارد که در این رنج سنی بازنشسته هم حضور داشته باشد.

دبیر هیأت فوتبال استان زنجان در رابطه با تعداد بازنشستگان شرکت کرده در انتخابات هیأت فوتبال استان زنجان تصریح کرد: در میان افرادی که برای انتخابات هیأت فوتبال ثبت‌نام کرده‌اند دو بازنشسته وجود دارد.

گفتنی است، در حال حاضر فریدون اصفهانیان ریاست هیأت فوتبال استان زنجان را بر عهده دارد.

انتهای پیام/73002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول