اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

درخواست تعطیلی مدارس در گرگان و گنبدکاووس از تاریخ بیستم آبان ماه جاری به مدت یک‌ماه

در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در گلستان به ریاست استاندار گلستان برگزار شد مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان درخواست مدارس در گرگان و گنبدکاووس از تاریخ بیستم آبان ماه جاری به مدت یک‌ماه تعطیل شود.

درخواست تعطیلی مدارس در گرگان و گنبدکاووس از تاریخ بیستم آبان ماه جاری به مدت یک‌ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در این جلسه رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان اظهار کرد: در حال حاضر ۳۹۳ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند و ۸۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و ۳۸ نفر به ونتیلاتور وصل شده‌اند.
عبدالرضا فاضل ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته در استان گلستان هفت نفر بر اثر کرونا جان باختند.
در جلسه ستاد ملی و تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا در گلستان همچنین درخواست شد برای سلامت کادر آموزشی و دانش آموزان مدارس در گرگان و گنبدکاووس از تاریخ بیستم آبان ماه جاری به مدت یک‌ماه تعطیل اعلام شود که قرار است موضوع از طریق ستاد کرونا مرکزی برای نهایی شدن استعلام گرفته شود.
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان همچنین در این جلسه اعلام‌کرد: هشت دانش‌آموز و ۳۲ معلم قرنطینه خانگی هستند و نظارت‌های بهداشتی در مدارس انجام می‌شود.

بر اساس اعلام استاندار گلستان، از 20 آبان ماه فعالیت گروه‌های شغلی سه و چهار در شهرهای قرمز استان گلستان ممنوع خواهد بود و در فعالیت گروه‌های شغلی دو نیز در شهرهای گرگان و گنبدکاووس از ساعت 18 به بعد به مدت یک ماه از 20 آبان ماه ممنوع خواهد بود.

در حال حاضر شهرستان‌های گرگان، آزادشهر، بندرترکمن، بندرگز، کلاله، گنبدکاووس، مینودشت، آق‌قلا و مراوه تپه در وضعیت قرمز و سایر شهرستان‌های استان در‌ وضعیت نارنجی قرار دارد.

گروه شغلی دو عبارت است از: مراکز خرید، پاساژها، مال‌های فروش غیرمواد غذایی، مراکز شماره گذاری اتومبیل، مراکز تهیه و طبخ غذا با پذیرش مشتری، مراکز متبرکه و زیارتگاه‌ها، مساجد و مصلی‌ها، مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی، مراکز فروش لوازم خانگی، قنادی و شیرینی فروشی ها، آب میوه و بستنی فروشی ها، آرایشگاههای مردانه، بازار فروش خودرو، فرش و موکت فروشی ها، خدمات چاپ دیجیتال، تزیینات داخلی ساختمان، کادویی فروشی ها، اسباب بازی فروشی ها، عمده فروشی و خرده فروشی پوشاک، پارچه فروشی ها، پرده سراها، مراکز فروش مبلمان، کیف و کفش، مراکز فروش لوازم التحریر، خیاطی و خرازی، آتلیه و عکاسی ها، مشاوران املاک، فروشگاههای لوازم آرایشی و بهداشتی و مراکز فروش و عرضه خشکبار و آجیل .

گروه شغلی سه عبارت است از: مدارس،  دانشگاهها، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی حرفه‌ای، زبان‌سراها، آموزشگاهها و کتابخانه‌ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، سینما و تئاتر، موزه ها و باغ موزه ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی و کاهش فعالیت مترو و حمل و نقل عمومی درون شهری.
گروه شغلی چهار عبارت است از: همایشها، برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی و مذهبی، مدارس شبانه روزی، باشگاه‌های ورزشی مربوط به ورزشهای پر برخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو، کافه ها، چایخانه ها و قهوه خانه ها با عرضه مواد دخانی، باغ وحش ها، شهربازی ها و مراکز تفریحی آبی.

انتهای پیام/83004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول