اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

چترهایتان را بردارید؛ بارش باران در راه کرمانشاه است

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: بارندگی طی ساعاتی از وقت امروز و روز دوشنبه از نمود بیشتری برخوردار است و این وضعیت در پاره‌ای از نقاط با آبگرفتگی معابر عمومی و رواناب هم همراه خواهد شد.

چترهایتان را بردارید؛ بارش باران در راه کرمانشاه است

شهناز حق‌پرست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص وضعیت آب و هوایی استان کرمانشاه، اظهار داشت: طبق تحلیلی که صبح امروز از نقشه‌های هواشناسی داشتیم هوای استان تا روز سه‌شنبه ابری همراه با وزش باد، بارش باران و گاهی اوقات با رعد و برق خواهد بود.

وی ادامه داد: شرایط ناپایدار و بارندگی طی ساعاتی از وقت امروز و روز دوشنبه از نمود بیشتری برخوردار است و این وضعیت در پاره‌ای از نقاط با آبگرفتگی معابر عمومی و رواناب هم همراه خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه در خصوص وضعیت دمایی استان، اضافه کرد: در این بازده زمانی تغییر دمایی خاصی را در سطح استان نخواهیم داشت.

وی طی ۲۴ ساعت گذشته سرپل‌ذهاب را با دمای حداکثر ۲۹ درجه سانتی‌گراد  را به‌عنوان گرم‌ترین نقطه استان و بخش کوزران را با دمای حداقل هشت درجه سانتی‌گراد به عنوان سردترین نقطه استان اعلام کرد و گفت: طی این مدت دمای هوا در شهر کرمانشاه بین حداقل ۱۴ و حداکثر ۲۵ درجه سانتی‌گردا در نوسان بوده است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول