اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

چگینی: شرایط مهیا باشد، در لیگ تکواندو شرکت می‌کنیم/ مشکلی با فدراسیون نداریم

مدیر عامل باشگاه لوازم خانگی کن گفت: نگرانی خانواده‌ها به جهت برگزاری لیگ تکواندو مرتفع شود، در مسابقات شرکت می‌کنیم.

چگینی: شرایط مهیا باشد، در لیگ تکواندو شرکت می‌کنیم/ مشکلی با فدراسیون نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس، با اعلام سازمان لیگ تکواندو، تیم‌هایی که به صورت قطعی تمایل به حضور در مسابقات لیگ سال جاری را داشتند باید تا روز پنجشنبه ۱۵ آبان ماه نسبت به واریز ۵۰ درصد مبلغ ورودیه اقدام می‌کردند. بر همین اساس با اتمام مهلت ثبت‌نام حضور در لیگ‌های تکواندو (جام آینده سازان المپیک برای رده سنی نوجوانان، جام خلیج فارس، جام ایراندخت، جام نقش جهان و جام کوثر، رده سنی بزرگسالان) در دو بخش مردان و زنان، متقاضیان شرکت‌ در مسابقات لیگ مشخص شدند. اما شنیده می‌شود برخی از تیم‌ها هنوز ۵۰ درصد از مبلغ ورودیه را واریز نکرده‌اند که تیم لوازم خانگی کن از جمله این تیم‌هاست.

در این خصوص کیومرث چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سوال که آیا در لیگ سال جاری تکواندو شرکت خواهید کرد؟ اظهار داشت: قطعا در مسابقات لیگ تکواندوی سال جاری شرکت می‌کنیم، چون نامه رسمی برای فدراسیون ارسال کرده‌ایم. مثل سالهای گذشته در تمامی لیگ‌های رده سنی و دو بخش مردان و بانوان حاضر خواهیم شد. بودجه مالی را به منظور حضور در لیگ را تامین کرده‌ایم. چک ورودیه‌ها را هم هیات مدیره باشگاه در اختیار  من گذاشته است. ولی هنوز بحث قبلی خود را داریم و منتظر هستیم که ببینیم شرایط برگزاری مسابقات به چه شکل و چگونه است.

وی افزود: ان‌شالله اگر هر زمانی شرایط برگزاری مسابقات مهیا بود و دغدغه و نگرانی خانواده‌ها از جهت برگزاری مرتفع شد، بتوانیم در لیگ شرکت کنیم. این اطمینان برای ما حاصل شود چک ورودیه را تحویل فدراسیون تکواندو می‌دهیم. مشکلی با فدراسیون و ثبت‌نام در لیگ نداریم.

مدیر عامل باشگاه لوازم خانگی کن در خصوص برگزاری اردوی آماده‌سازی این تیم عنوان کرد: تمرینات فنی، هوازی و بدنسازی مرتب و منظم تمامی تیم‌های مردان و بانوان با قدرت زیر نظر و کنترل کادر فنی تیم‌های مختلف در حال برگزاری است.

چگینی خاطرنشان کرد: امید زیادی داریم تا بتوانیم در این فصل لیگ تکواندو نتایج خوبی را بگیریم و امسال هم بتوانیم پدیده‌های جدیدی را هم در بخش دختران و پسران به تکواندوی ایران معرفی کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول