اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

یادداشت| کرونا؛ جنگ جهانی سوم!

ماه‌هاست که ویروس کرونا که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، آزمایشگاهی و ساخته دست عده‌ای انسان نماست که بویی از انسانیت نبرده‌اند از شرق کره زمین ظهور کرد و به سرعت تا غرب آنرا در نوردید و بر اساس آمارهای رسمی ارائه شده تاکنون بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر (که البته آمارهای غیر رسمی بیش از این تعداد است) را به کام مرگ کشاند و ده‌ها میلیون را نیز مجروح و اسیر خود کرده است.

یادداشت| کرونا؛ جنگ جهانی سوم!

خبرگزاری فارس-کرمانشاه-رسول مرادی*: شاید بسیاری از مردم جهان، تصورشان این بود که اگر جنگ جهانی سوم آغاز شود این جنگ با بکارگیری تجهیزات مدرن نظامی، مانند موشک‌های بالستیک پیشرفته یا بمب های هسته‌ای و اتمی انجام خواهد شد و تعداد فراوانی از مردمان کره زمین کشته می شوند.

اما غافل از اینکه، برخلاف تصور آنان؛ مدل جنگ، از جنگ های سخت با سلاح های کشتار جمعی به جنگ بیولوژیک تغییر یافته است.

ماه‌هاست که ویروس کرونا که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، آزمایشگاهی و ساخته دست عده‌ای انسان نماست که بویی از انسانیت نبرده‌اند از شرق کره زمین ظهور کرد و به سرعت تا غرب آنرا در نوردید و بر اساس آمارهای رسمی ارائه شده تاکنون بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر (که البته آمارهای غیر رسمی بیش از این تعداد است)  را به کام مرگ کشاند و ده‌ها میلیون را نیز مجروح و اسیر خود کرده است.

از این رو می توان گفت: کرونا، همان جنگ جهانی سوم است که علاوه بر سلامت و جان انسان‌ها در همه کشورهای جهان، بر همه جنبه‌های زندگی بشر از جمله در زمینه اقتصادی، روانی و اجتماعی تاثیرهای منفی بی شماری را به جا گذاشت تا از این روش، راه اندازان این جنگ بی شرمانه و ضدبشری به اهداف مختلف، حتی به قیمت جان و مال انسان های کره خاکی دست یابند.

در این میان یک سوال و نکته جالب توجه وجود دارد و آنهم این است که چرا تا کنون و با وجود اینهمه خسارت سنگین کرونا در جهان، بطور جدی تلاشی برای شناسایی و معرفی عوامل پشت پرده، راه اندازی جنگ کووید ۱۹ و محاکمه آنان انجام نشده است؟

البته گذشت زمان، پرده ها را کنار خواهد زد و عاملان راه اندازی جنگ جهانی سوم که به احتمال، در آینده نیز به شکل های دیگر تکرار خواهد شد و اهداف آنان مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول