اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

رکن اصلی سیاست خارجی آمریکا حمایت از صهیونیست‌هاست

امام جمعه ریگان گفت: رکن اصلی سیاست خارجی آمریکا حمایت بی‌چون و چرا از صهیونیست‌هاست.

رکن اصلی سیاست خارجی آمریکا حمایت از صهیونیست‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، حجت‌الاسلام حبیب رضازاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر با بیان اینکه تولید فکر، اندیشه تکفیری و تشکیل جریان‌ها و گروه‌های تکفیری دو راهبرد صهیونیست و آمریکاست، اظهار کرد: از تلاش‌های دشمن خاموش فراموش‌سازی مسأله اول جهان اسلام یعنی فلسطین عزیز است.

امام جمعه ریگان با اشاره به اینکه پرده آخری که دشمن به نمایش گذاشته عادی‌سازی روابط با رژیم جعلی صهیونیستی است، افزود: تحرکات برخی کشورهای کوچک و مفلوک قطعا راه به جایی نخواهد برد و فلسطین، فلسطین خواهد شد و رژیم صهیونیستی محو می‌شود.

رضازاده با اشاره به همبستگی شیعه و سنی در هفته وحدت که صدای همه مسلمانان جهان یک صدا لبیک یا رسول‌الله بود، افزود: آمریکا مظهر شیطان در جهان است،چه بایدن و چه ترامپ بیاید برای ایران هیچ فرقی ندارد، رکن اصلی سیاست خارجی آمریکا حمایت بی‌چون و چرا از صهیونیست‌هاست.

امام جمعه ریگان با بیان اینکه جمهوری اسلامی وارد هیچگونه گفت‌وگویی با آمریکا نخواهد شد، عنوان کرد: تمام مسئولان نظام اسلامی با پرهیز از حاشیه‌سازی و استفاده از فرصت‌ها باید برای یافتن راه علاج حل مشکلات مردم گام‌های محکم بردارند.

رضازاده با اشاره اینکه به اذعان هر دو کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا، فاسدترین انتخابات آمریکا برای ریاست جمهوری این کشور رقم خورد، تصریح کرد: تهدیدنمایی آمدن ترامپ و فرصت‌نمایی حضور بایدن توسط برخی‌ها اگر ناآگاهانه باشد نشان از بی‌بصیرتی و غفلت سیاسی است و اگر آگاهانه باشد وادادگی و خیانت است.

امام جمعه ریگان با بیان اینکه گرانی‌های ناراحت کننده و تورم‌های وحشتناک در بازار پیشرفت همه جانبه کشور را سد شده است، اظهار کرد: بعضی از مشکلات در کشور مشکل تحریم آمریکا و امثال آمریکا نیست به فکر مشکلات قشر ضعیف جامعه باشید.

اقتدار جمهوری اسلامی روزافزون شده است

حجت‌الاسلام رفیعی امام جمعه فاریاب اظهار داشت: روز به روز بر شوکت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران افزوده می‌شود و در هفته‌ای که گذشت دستاوردهای بزرگی ازجمله دستگیری سرشاخه گروه‌ تروریستی الاحوازیه را داشتیم.

امام جمعه فاریاب ادامه داد: این یک پیام به کشورهای متخاصم دارد که نوچه‌های شما در رصد اطلاعاتی کشور ایران هستند.

 وی در مورد انتخابات آمریکا و پساانتخابات گفت: آن‌چه مسلم است، سیاست خارجی آنها تغییر نمی‌کند  و در مورد کشور ما همین است، لذا آنهایی که چشم به انتخابات آمریکا دوخته‌اند به این نکته توجه کنند.

رفیعی در پایان از نحوه توزیع روغن که سبب تجمع شده بود ابراز گله‌مندی کرد و از شرکت گاز هم خواست هر چه سریعتر علمک‌ها  را نصب کنند تا مشکلات مردم برطرف شود.

انتهای پیام/80014/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول