اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

اقدام تلافی جویانه سایبری ایران علیه رژیم منحوس صهیونیست

امام‌جمعه رشت با تأکید بر اقدام تلافی‌جویانه ایران در قبال اقدام رژیم منحوس صهیونیستی گفت: جمهوری اسلامی آرام ننشسته و دو مرکز رژیم جعلی اسرائیل را در تلاویو و منطقه فلسطین اشغالی و سه مرکز برقی را خاموش و با حمله سایبری به تأسیسات آب‌شیرین‌کن آن‌ها، این رژیم منحوس را درمانده کرده است.

اقدام تلافی جویانه سایبری ایران علیه رژیم منحوس صهیونیست

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه رشت در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) با اشاره به جایگاه عفت در اخلاق و نظام اسلام اظهار کرد: مسائل جنسی یکی از مسائلی است که در غریزه انسان وجود دارد  لذا تعدیل در آن از مؤکدات اسلام است.

وی با بیان اینکه انبیاء الهی برای استفاده درست از غرایز انسان برای تعدیل در رفتار انسان، تلاش زیاد کردند، گفت: مردم در برابر تأکیدات انبیا که نشات گرفته از فطرت و شریعت بوده، مقابله کرده اما کارآمدی خود را برای نسل‌های آینده برجای می‌گذاشت.

امام‌جمعه رشت با اشاره به شهادت سردار حاج حسن طهرانی مقدم و شهدای اقتدار، گفت: رهبر انقلاب تعبیر زیبایی درباره ایشان ازجمله  دانشمند برجسته و پارسایی بی‌ادعا  داشتند که نشان از شخصیت والای این قهرمان ملی است.

فلاحتی با تأکید بر اینکه  شهید طهرانی مقدم اولین امکان موشکی را در سال ۶۳ ایجاد کرد، افزود: امروز  به‌واسطه اراده و اخلاص این شهید می‌توانیم هر جا و هر نقطه دشمنان ما را هدف قرار دهیم.

وی با اشاره به انتخابات آمریکا مبنی بر اینکه امروز وحشی‌ترین برخورد ملت و دولت در کشور مدعی حقوق بشر در حال انجام است، تصریح کرد: انتخابات امریکا هیچ نقشی برای ما نداشته و رفت‌وآمد اشخاص برای ما تأثیری ندارد، البته رژیم آمریکا دچار انحطاط مدنی، فرهنگی و اخلاقی است.

امام‌جمعه رشت با بیان اینکه آن‌هایی که آمریکا را قبله آمال برگزیده سرزمین وحشی‌ها را انتخاب کرده‌اند، گفت: ملت آمریکا نقش مستقیمی در انتخابات  نداشته و فقط مانور رأی‌دهی دارند چراکه  الکترال کالج آمریکا است که باید انتخاب کند.

فلاحتی با بیان اینکه رأی‌دهی در آمریکا رأی مردمی نبوده بلکه رأی حزبی است، افزود: کشوری که حقوق آدم‌های خود را رعایت نمی‌کند مدعی طرح و برنامه برای کشورهای دیگر است درصورتی‌که هر دو طرف اظهار می‌کنند که سیستم آمریکا فاسد است و تقلب در انتخابات انجام می‌گیرد آن‌هم در کشوری که مدعی دمکراسی است.

وی با اشاره به انتخابات ۸۸ و ادعای تقلب در ایران بیان کرد: متأسفانه هنوز قصد اصلی این عوامل مشخص نشده و قطعاً تاریخ قضاوت چنین رفتاری را از سوی ایجادکنندگان آن در پیش خواهد گرفت.

امام‌جمعه رشت با اشاره به فرضیه‌ها برای بعد از انتخابات گفت: با توجه به اینکه آمریکا در غرب آسیا شکست‌خورده، کرونا را مدیریت نکرده و تبعیض نژادی وجود دارد امکان تجزیه احتمالی وجود دارد و یا در صورت پیروزی فرد خاصی نزاع میدانی ایجاد می‌شود.

فلاحتی با اشاره به سخنان مقام معظم انقلاب در خصوص جنگ قره‌باغ تصریح کرد: این جنگ بین دو همسایه ما حادثه تلخی است البته سرزمین‌های آذربایجان که به‌وسیله ارمنستان  تصرف‌شده باید آزاد شود و امنیت ارامنه حفظ و مرزهای بین‌المللی امن شود.

وی با اشاره به حمله سایبری صهیونیسم به یکی استان‌های ما در چند ماه گذشته افزود: دوران بزن و در رو تمام‌شده دشمنان می‌دانند با ملت ایران نمی‌توان بازور سخن گفت.

امام‌جمعه رشت با تأکید بر اقدام تلافی‌جویانه ایران در قبال اقدام رژیم منحوس صهیونیستی تصریح کرد: جمهوری اسلامی آرام ننشسته و دو مرکز رژیم جعلی رژیم صهیونیست را در تلاویو و پفلسطین اشغالی و سه مرکز برقی را خاموش و با حمله سایبری به  تأسیسات آب‌شیرین‌کن آن‌ها، این رژیم منحوس را درمانده کرده است.

وی با بیان اینکه با اعتراف دشمن  آینده جنگ ذهن‌هاست و ایران با تبلیغات می‌تواند آرامش آن‌ها را بر هم بزند، گفت: دشمن اعتراف کرده است که اگر آن‌ها سه درصد پیشرفت علمی داشتند ایران ۲۰ درصد داشته است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول