اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تظاهرات علیه نتانیاهو وارد بیستمین هفته متوالی شد

منابع صهیونیستی گزارش دادند که تظاهرات علیه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی وارد بیستمین هفته متوالی شده است و همچنان ادامه دارد.

تظاهرات علیه نتانیاهو وارد بیستمین هفته متوالی شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع صهیونیستی، امروز (جمعه)، گزارش دادند که خیابان‌های تل‌آویو و قدس اشغالی برای بیستمین هفته متوالی شاهد تظاهرات علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بوده است.

خبرگزاری رسمی فلسطین «وفا» به نقل از پایگاه‌های خبری صهیونیستی گزارش داد که ساکنان فلسطین اشغالی در اعتراض به تصمیمات اتخاذ شده درباره کرونا، مالیات که قرار است نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در آینده نه‌چندان دور آن را اعلام کند و بی‌توجهی به شهروندان و همچنین پرونده‌های فساد نتانیاهو در خیابان‌های تل‌آویو و مقابل محل اقامت نخست‌وزیر این رژیم در قدس اشغالی تظاهرات کردند.

خبرگزاری رسمی فلسطنین همچنین گزارش داد که در تظاهرات‌های پیشین، طرفداران نتانیاهو به متعرضان تعرض کردند و آنها را با تخم‌مرغ زده‌اند؛ با این حال، معترضان همچنان به تظاهرات خود علیه نتانیاهو و سیاست‌های نژادپرستانه او ادامه می‌دهند.

نارضایتی عمومی از نحوه مقابله  نتانیاهو با شیوع ویروس کرونا و بحران اقتصادی ناشی از آن، هزاران نفر را در فلسطین اشغالی  به خیابان‌ها کشانده و  معترضان خواستار استعفای نتانیاهو از سمت خود هستند. از طرفی دیگر، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در انتظار محاکمه خود در دادگاه به اتهام فساد مالی است.

محل اقامت نتانیاهو درقدس اشغالی طی هفته‌های گذشته به کانون تجمع معترضان به نخست وزیر رژیم صهیونیستی تبدیل شده است تا جایی که در برخی از روزها شمار معترضان به ۱۰ تا ۲۰ هزار نفر نیز رسیده است.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول