اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

کسب 15 مقام برتر کشوری در نهمین جشنواره نوجوان سالم

رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش استان کردستان از کسب 15 مقام برتر کشوری در نهمین جشنواره نوجوان سالم خبر داد و گفت: دانش‌آموزان و فرهنگیان استان در نهمین جشنواره نوجوان سالم موفق به کسب این مقام‌ها شدند.

کسب 15 مقام برتر کشوری در نهمین جشنواره نوجوان سالم

محمدرضا سورسوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: دانش‌آموزان و فرهنگیان استان در نهمین جشنواره دانش‌آموزی نوجوان سالم خوش درخشیدند و موفق شدند 15 رتبه اول تا سوم کشوری را از آن خود کنند.

وی به معرفی دانش‌آموزان حائز رتبه‌های برتر کشوری پرداخت و اظهار داشت: سبحان وزیری از ناحیه یک سنندج در رشته پویانمایی، آیلین لهونی از شهرستان مریوان  در رشته ایده پردازی رتبه اول کشوری، محمد سعیدی و شایان شایان پور در رشته فیلم داستانی، هناو کاک الهی، سوشین احمدیاری، آسو علایی و کیمیا مرادی در رشته روزنامه دیواری از شهرستان دیواندره رتبه دوم کشوری و سارو قبادی و دیاکو شامحمدی از ناحیه یک سنندج در رشته مقاله نویسی و مهناز مصطفایی از شهرستان قروه در رشته نقاشی پاستیل نیز رتبه سوم کشوری را به دست آوردند.

وی اضافه کرد: همچنین در بخش فرهنگیان نیز لیلا حسینی از ناحیه دو سنندج مقام اول کشوری در زمینه اجرای طرح یاریگران زندگی، رتبه اول کشوری و سید احمدحسینی از منطقه زیویه در بخش پروژه‌ها و مداخلات موردی و کاظم عظیمی از شهرستان دیواندره در بخش پروژه‌های ستادی رتبه دو م کشوری و لیلا حسینی از آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج در بخش منابع آموزشی و کمک آموزشی رتبه سوم کشوری را کسب کردند.

رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش استان به اهداف برگزاری جشنواره اشاره کرد و افزود: این جشنواره با هدف ایجاد انگیزه بین دانش‌آموزان، والدین و فرهنگیان در ارتباط با پیشگیری از گرایش به رفتارهای پرخطر و ترویج شیوه‌های زندگی سالم، همه ساله در سطح استان و کشوری برگزار می‌شود.

 سورسوری با بیان اینکه موضوعات این جشنواره شامل پیشگیری از گرایش به دخانیات، پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر و پیشگیری از خشونت بود؛ خاطر نشان کرد: دانش‌آموزان دوره متوسطه استان درقالب نقاشی، فیلم کوتاه، عکس، مقاله، ایده‌پردازی، نرم‌افزار و چند رسانه‌ای و روزنامه دیواری با یکدیگر به رقابت پرداخته و آثار برتر به مرحله کشوری راه یافت.

وی ضمن تبریک این موفقیت‌ها به دانش‌آموزان و فرهنگیان برگزیده، اظهار داشت: از اهداف نهمین جشنواره نوجوان سالم می‌توان به گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از اعتیاد، رفتارهای پرخطر و آسیب­های اجتماعی، شناسایی قابلیت­ها و ظرفیت­های مدارس و ادارات آموزش و پرورش در زمینه پیشگیری و مراقبت در برابر آسیب­های اجتماعی و همچنین معرفی دستاوردها و ابتکارات پیشگیری و مراقبت در مدارس کشوراشاره کرد.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول