اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

راه‌اندازی سامانه‌های خدمات‌رسانی غیرحضوری آبفا کردستان

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفا کردستان از راه‌اندازی سامانه‌های خدمات‌رسانی غیرحضوری آبفا استان خبر داد.

راه‌اندازی سامانه‌های خدمات‌رسانی غیرحضوری آبفا کردستان

صابر اسعدپناه امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در سنندج اظهار کرد: با توجه به محدودیت‌های 10 روزه اعمال شده دستگاه‌های اجرایی و ادارات با هدف مقابله با بیماری کرونا، ستاد شرکت آبفا کردستان و امور تابعه در شهرستانها در این ایام نیز دایر بوده و با تمام توان ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی در چهارچوب دستورالعمل‌های ابلاغ شده از سوی استانداری کردستان ارائه خدمات خواهند کرد.

وی بیان کرد: در همین راستا با هدف حفظ سلامت و مصونیت بیشتر و ماندن شهروندان در خانه، شرکت آبفا استان اقدام به راه‌اندازی سامانه‌هایی برای خدمات‌رسانی غیرحضوری کرده است.

وی افزود: براساس راه‌اندازی این سامانه‌ها، مشترکان در منزل به راحتی می‌توانند از خدمات این شرکت استفاده کرده و به قطع شدن زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک کنند.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفا کردستان به روش‌های خدمات غیرحضوری شرکت آبفا پرداحت و افزود: در روش نخست مشترکان می‌توانند جهت اطلاع از صورتحساب آب بهای مصرفی با شماره تلفن 4 رقمی 1522 تماس بگیرند و شماره مصرفی کنتور آب خود را وارد کنند.

اسعدپناه اعلام کرد: در روش دوم مشترکان باید به سایت abfacs.ir مراجعه کرده و در قسمت خدمات پس از واگذاری انشعاب، تمامی مراحل از جمله پرداخت صورت حساب، اعلام کارکرد کنتور، صورت حساب میان دوره و سوابق خود را مشاهده کرده و با رفتن به بخش اعلام کارکرد کنتور، می‌توان به تمامی اشتراک‌های خود در هر نقطه از استان دسترسی داشته باشند.

به گفته وی، در بخش صورت حساب با وارد کردن شناسه قبض مشترکان می‌توانند از طریق کارت‌های عضو شتاب بدهی خود را پرداخت کنند و همچنین با وارد شدن به خدمات واگذاری انشعاب می‌توانند درخواست خود را برای دریافت انشعاب آب و انشعاب فاضلاب ثبت نمایید.

وی اضافه کرد: با وارد شدن به بخش خدمات سرمایه‌ایی می‌توانید به تغییر کاربری، تغییر واحد مسکونی و تغییر ظرفیت قراردادی اشتراک خود اقدام کنید.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفا کردستان یادآور شد: در بخش خدمات کنتور می‌توانید درخواست تفکیک یا تعویض کنتور خود را ارائه دهید و در قسمت سایر خدمات می‌توانید پاسخ به استعلام و درخواست قطع و وصل شدن انشعاب خود را پیگیری نمایند.

اسعد پناه به روش سوم خدمات غیرحضوری به مشتریان آبفا اشاره کرد و گفت: 
سامانه پیامکی3000233122 نیز طراحی شده و مشترکان می‌توانند برای استفاده از این سامانه و دریافت راهنمای خدمات عدد 5 را ارسال کنند و جهت ارسال شماره کنتور مصرفی خود، کد دستوری *11* شناسه قبض* عدد کنتور* را پیامک کنند.

وی با اشاره به اینکه با ارسال شناسه قبض خود به این سرشماره می‌توانید صورتحساب پیامکی خود را فعال کنید، اضافه کرد: با ارسال کد دستوری *10* شناسه قبض* به این سرشماره می‌توانید آخرین بدهی خود را دریافت کنید.

وی افزود: با ارسال کد دستوری *9*شناسه قبض* ارتباط بین تلفن همراه و اشتراک ملک واگذار یا تخلیه شده را قطع نمایید و با پرداخت به موقع قبض آب در تامین آبی سالم و پایدار سهیم باشیم.
انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول