اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رژیم صهیونیستی مسئول اداره اوقاف قدس را از مسجد الاقصی تبعید کرد

رژیم صهیونیستی در راستای خالی کردن مسجد الاقصی از فلسطینیان، نائب رئیس اداره اوقاف قدس را از مسجد الاقصی تبعید کرد.

رژیم صهیونیستی مسئول اداره اوقاف قدس را از مسجد الاقصی تبعید کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، مقامات رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه ابلاغیه تبعید شیخ «ناجح بکیرات» جانشین مدیر کل اداره اوقاف اسلامی قدس شرقی را تحویل او دادند.

شیخ بکیرات به خبرگزاری آناتولی گفت: «ابلاغیه تبعید شش ماهه مرا از مسجد الاقصی تحویلم دادند، یعنی اینکه این تبعید، تا آوریل آینده ادامه دارد.»

وی با بیان اینکه از دلیل تبعیدش از مسجد الاقصی بی اطلاع است، گفت: «وقتی از مسئولین اسرائیلی دلیلش را پرسیدم، گفتند که دلیلی مطرح نیست.»

این مسئول اداره اوقاف قدس گفت: «نیروهای پلیس و اطلاعات رژیم صهیونیستی هفته گذشته به دفتر او در بخش قدیمی قدس حمله کردند و چندین ساعت را مشغول تفیتش آنجا شدند و ادعا کردند که ما خطری برای امنیت اسرائیل هستیم، اما این ادعاها باطل و بی اساس است.»

شیخ بکیرات با رد تصمیم رژیم صهیونیستی گفت: «این تصمیم در چارچوب تلاش اسرائیل برای تخلیه مسجد الاقصی از فلسطینیان و متوقف کردن نقش اداره اوقاف اسلامی قدس و قیمومیت خاندان پادشاهی اردن بر مسجد الاقصی است.»

این برای اولین بار نیست که شیخ بکیرات از مسجد الاقصی تبعید می‌شود. از سال ۲۰۰۱ او ۲۳ بار تبعید شده که کمترین آن سه ماهه بوده علاوه بر اینکه ۱۳ بار هم بازداشت شده است.

رژیم صهیونیستی در سال‌های اخیر تصمیم‌های خود را برای تبعید فلسطینیان از مسجد الاقصی شدت بخشیده است.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول