اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

طرح کنترل بارنامه از مبداء در استان قزوین کلید خورد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: برای اولین بار در استان با استقرار تیم‌های بازرسی این اداره کل در ورودی و خروجی شهرک صنعتی کاسپین، کنترل بارنامه از مبداء امکان پذیر شد.

طرح کنترل بارنامه از مبداء  در استان قزوین کلید خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، جواد حق لطفی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: برای اولین بار در استان با استقرار تیم‌های بازرسی این اداره کل در ورودی و خروجی شهرک صنعتی کاسپین، کنترل بارنامه از مبداء امکان پذیر شد. 

وی افزود: این اقدام در راستای حمایت از صاحبان کالا و رانندگان با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: با این اقدام زمینه کنترل بارنامه کامیونهای حامل مواد اولیه و کالاهای واحدهای تولیدی مستقر در  شهرک کاسپین در حین کنترل اطلاعات ورود و خروج کالا در سامانه جامع انبارها و مراکز نگه داری کالا فراهم شد.

حق لطفی خاطرنشان کرد: بارنامه به عنوان سندی که از سوی موسسه حمل و نقل صادر و مشخصات کامل کالا اعم از نوع و  وزن و تعداد و نام و نشانی گیرنده و فرستنده کالا در آن قید می‌شود نقش موثری در جلوگیری از قاچاق کالا و ورود دلالان به چرخه قانونی توزیع کالا دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با بیان اینکه حمل بار بدون بارنامه تخلف محسوب شده و ممنوع است گفت:به منظور جلوگیری از تضییع حقوق رانندگان قانونمند در صورت مشاهده این تخلف بر اساس قانون با آنها برخورد جدی خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: صدور بارنامه به تقسیم عادلانه حمل بار بین رانندگان کمک می‌کند و بر همین اساس نیز  همکاری و دقت مدیران شرکت‌های تولیدی در محل خود شرکت به جلوگیری از تخلفات و ارتقای وضعیت معیشتی شاغلان حوزه حمل و نقل کالا کمک می‌کند.

حق لطفی ضمن تشکر از همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان و شهرک کاسپین در اجرای طرح اظهار امیدواری کرد با انجام حرکت‌های مشابه در سایر شهرک های صنعتی استان شاهد رشد چشمگیر در فرایند اجرای قوانین حوزه حمل و نقل باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول